Muita joilla moniväriset silmät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamelontti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamelontti

Vieras
Onko kellään mulla monivärisiä silmiä?

Minun silmistä ei pysty sanomaan minkä väriset ne on. Kaukaa katsottuna ehkä harmaat... Läheltä katsottuna on sininen ulkoreuna, vihreänharmaa väli ja keltaruskea pupillin ympäriltä. Lapsillamme samanlaiset... Mietin vaan kuinka yleistä tämä on.

Mul oli lapsena ja nuorena siniset silmät. Nykyään ne on semmoset et ulkoreunat on tummanharmaat, sit sen jälkeen tulee siniharmaa ja jossain valossa harmaa osio ja keskeltä ne on vihreän-keltaiset.. jossain valossa vain keltaiset alueet mustuaisen ympärillä :D

Mun tyttärellä on sen väriset silmät, etten oikein väriä osaa niistä sanoa. Muuta kuin että ruskeat tai siniset ne ei ainakaan ole :) Itselläni on vihreän, ruskean ja keltaisen sekoitus. Auringonpaisteessa häijyn näköiset.

[QUOTE="Sirkkeli";26110268]Mun tyttärellä on sen väriset silmät, etten oikein väriä osaa niistä sanoa. Muuta kuin että ruskeat tai siniset ne ei ainakaan ole :) Itselläni on vihreän, ruskean ja keltaisen sekoitus. Auringonpaisteessa häijyn näköiset.[/QUOTE]

Mulla oli muuten lapsena ruskeat silmät, sitten on muuttunut yläasteajoista alkaen kirjavaksi. Muksun silmät on keskenään hieman eri sävyäkin. Että laitappa siinä sitten jotain tuntomerkkejä silmistä...

Mä en osaa sanoa, minkä väriset silmät mun pojalla on.

Vihreänruskeanharmaankeltaiset? Tai jotain :)

Mun silmät on vihreät. Noin 12 v ikään asti ne oli siniharmaat. Jossain vaiheessa vihreänruskeat.

Mulla on keskeltä keltaisen ruskeat ja ulkopuolelta sini vihreät. Moni kaveri sanonut pähkinän ruskeiksi. Joissain valaistuksessa näyttää ihan kullan ruskeita mutta yleinsä syvän vihreät.

Parilla kaverilla ja myös omalla tyttärellä on muuten sinisissä silmissä toisessa iiriksessä selkeästi ruskea alue, ei siis mitenkään symmetrisesti kesänä vaan itse asiassa kaikilla iiriksen alaosassa. Minusta se on mahtavan näköistä.

Vihreää, ruskeaa ja värikalvoa ympäröi tummempi rinkula.

Vihreää, ruskeaa ja värikalvoa ympäröi tummempi rinkula.

Match :love:

Yksiin papereihin piti kirjata silmien väri. Mulla luki virkailijan näkemyksenä "rusk. vihr"
Ja mun se uloin rinkula on smaragdin värinen :sneaky:

*ja kohta tulee ainainen ahterikärpästrollini haukkumaan mua liskomieheksi* :ROFLMAO::LOL:

Yhteistyössä