Eivät kakkaa eivätkä hikoile, mutta syövät kuitenkin? Hengittävätkö?Taivaassa kuulemma syödään (siellä käyneet kertoo että ystävien kesken kokoonnutaan pöydän ääreen chillaamaan ja plops, ruuat ilmaantuu siihen), mut se on henkiruumis, se ei kakkaa eikä hikoile.
Juu, normaalimiehelle. Mutta Jumalalle?Eikö se ole miehekästä kun jätti jarrutusjäljet
Ählyillä on mut muilla ei.Onx taivaassa seksiä?
Ählyillä on mut muilla ei.
Valitettavasti se ei käy, pitää mennä joko taivaaseen tai helvettiin
Onko sinne sitten pakko mennä? Jos haluaa vain kuolla, ilman jatkopaikkaa?
Ja Kristityille ei kummassakaan seksiä?Valitettavasti se ei käy, pitää mennä joko taivaaseen tai helvettiin
ei koska se on syntiäJa Kristityille ei kummassakaan seksiä?
Miten siellä lisäännytään?ei koska se on syntiä
Suvuttomasti jakaantumalla.Miten siellä lisäännytään?
Ei siellä tarvita seksiä. Ja se mikä on ehkä mun vaikeempi ymmärtää niin ei siellä oo romanttista rakkauttakaan, aviopuolisotkin on niinku kämppiksiä. Ei romanttistakaan rakkautta enää tarvita, se on ollu maallista elämää varten.Ja Kristityille ei kummassakaan seksiä?
Mistä tuollaista tietoa olet saanut, että nurmikolla hypittäis?Ei siellä tarvita seksiä. Ja se mikä on ehkä mun vaikeempi ymmärtää niin ei siellä oo romanttista rakkauttakaan, aviopuolisotkin on niinku kämppiksiä. Ei romanttistakaan rakkautta enää tarvita, se on ollu maallista elämää varten.
Se ilo ja rauha, ja rakkaus Jumalaa kohtaan on paljon suurempia. Tekee mieli hyppiä siellä nurtsilla kun on niin hyvä olla.
Kyllä siellä moni on kirmaillu. Lapset varsinki.Mistä tuollaista tietoa olet saanut, että nurmikolla hypittäis?
Niin no lapset, se on helpompi uskoa, mutta että aikuiset. Duh.Kyllä siellä moni on kirmaillu. Lapset varsinki.
Jumala on liiallista pönöttämistä vastaan, "lastenkaltaisten on Taivasten valtakunta".Niin no lapset, se on helpompi uskoa, mutta että aikuiset. Duh.
Mistä sinä tuon Jumalan niin hyvin tiedät ja Hänen luonteensa?Jumala on liiallista pönöttämistä vastaan, "lastenkaltaisten on Taivasten valtakunta".
Pönöttäminen = juhlissa pitää lasi kädessä seistä suorana, kiristävässä jakkupuvussa ja lausua muodollisuuksia.Mistä sinä tuon Jumalan niin hyvin tiedät ja Hänen luonteensa?
Mikä se "pönöttäminen"?
Mun on vaikea uskoa noita taivas-stooria. En sano, etteikö ihmisillä ole niitä kokemuksia, mutta en usko, että he tosiaan kävivät taivaassa.Pönöttäminen = juhlissa pitää lasi kädessä seistä suorana, kiristävässä jakkupuvussa ja lausua muodollisuuksia.
Ja siis Taivas-stoorit on siellä käyneiltä. Mun yks sukulainen kävi kans.
No kun sillä on seksisuhde Jumalan kanssa.Mistä sinä tuon Jumalan niin hyvin tiedät ja Hänen luonteensa?
Mikä se "pönöttäminen"?
Miksi mutiaisten taivaassa sitten sekstataan neitsyiden kanssa?
Ihan tosi?en sitte alakkaan muslimiksi.Se on käännösvirhe.
Oikeasti muslimit saavat taivaassaan palkaksi vaaleita viinirypäleitä.
Mä luulen että jihadit on maailmassa aina vedetty sen väärän koraaninkäännöksen voimalla...Se on käännösvirhe.
Oikeasti muslimit saavat taivaassaan palkaksi vaaleita viinirypäleitä.