V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinähän se olet ilmi elävä RUMMO!!!!Onko rummoa edes olemassakaan, itsekkö moisen keksit?
Itseasiassa rummo tulee sanoista "ruma mummo huora" eli melkein oikein tuo "ruma mummo" muttei ihan.Bingo!
Lyhenne sanoista "ruma mummo h*ora". Päättele siitä. Törmää käsitteeseen lähinnä Ylilaudalla.Mikä se on?
Kaunis mummo on Kammo.Minä olen kaunis mummo. Perusteet ammattimalli, myös miss Suomi kilpailuun osallistunut ja olisin voittanut, mutta olin lähdössä keväällä Pariisiin. Pitkä, hoikka, babyface, urheilullinen..... Joten en allekirjoita tuota rummoa.
Hauska viesti. Osallistuin aiemmin tähän ketjuun copypastaamalla lauseen pastayrityksen nettisivulta. Osaan hieman italiaa. Tähään syön omatekoista lasagnea. Puolittain omatekoista, sillä sorruin pakkauksen kuivakastikkeeseen. En ikinä unohda munakoisolasagnea Rooman ihanassa pienessä ravintolassa muutama vuosi sitten.Minä olen kaunis mummo. Perusteet ammattimalli, myös miss Suomi kilpailuun osallistunut ja olisin voittanut, mutta olin lähdössä keväällä Pariisiin. Pitkä, hoikka, babyface, urheilullinen..... Joten en allekirjoita tuota rummoa.
En tiennytkään, että Ylilaudalla on joissakin asioissa asiantuntemusta..."Rummoiksi lasketaan laudalla kaikki yli 25-vuotiaat naiset, mutta koska rummous on yksilöllistä joissain tapauksissa rummoutuminen voi alkaa jo nuorempana."
Näin asiantuntija kertoo käsitteestä.
Voiko kantasuomalainen miesoletettu mennä vielä alemmaksi
naisten hakveksemisessa?
Toivottavasti diskatun Miss Suomen ansiosta Aasiassa ja muuallakin maailmassa vihdoin tajutaan millainen ”onnela” tämä maa oikeasti on varsinkin naisille.
Euroopan väkivaltaisin maa fyysisesti ja henkisen pahoinpitelyn ykkösmaa maailmassa.
Voiko kantasuomalainen miesoletettu mennä vielä alemmaksi
naisten hakveksemisessa?
toivottavasti diskatun Miss Suomen ansiosta Aasiassa ja muuallakin maailmassa vihdoin tajutaan millainen ”onnela” tämä maa oikeasti on varsinkin naisille.
Euroopan väkivaltaisin maa fyysisesti ja henkisen pahoinpitelyn ykkösmaa maailmassa.
Tämä lehtijuttu selventää rummoiua.Hei - minä
katsoin ihan
samaa.
(Komppaan sinua).
Joku tässä
hommassa
hiertää..
![]()
Kiitos, luen.Tämä lehtijuttu selventää rummoiua.
Pahin rummo on eduskunnan pj.
![]()
Eduskunta | Sdp:n Razmyar: Rasismista vaikeneminen osoittaa, ettei Halla-aho sovi puhemieheksi
Jussi Halla-aho ei ole kommentoinut perussuomalaisten silmienvenytyskuvia. Hän on vedonnut siihen, ettei asia kuulu puhemiehen kurinpitovallan piiriin.www.hs.fi
Uusi vakanssi siellä siisTämä lehtijuttu selventää rummoiua.
Pahin rummo on eduskunnan pj.
Eduskunnan istunnoissa hieman rypistynyt pusero on vakavampi rike kuin rasismi. Suomeen pitää perustaa Rummo-laitos kouluttamaan miten tässä maassa saa ja ei saa olla ja elää.Uusi vakanssi siellä siis![]()