Ei olisi kannattanut. Mulla menee arkisin noin 2h saatujen kuvien selaamiseen ja viikonloppuisin 4,5h.puuttu näemmä asetuksista täppä, nyt pitäs pitäs olla mahollista laittaa yyveenä kuvaa tissesitä jos perseistäki
Ei olisi kannattanut. Mulla menee arkisin noin 2h saatujen kuvien selaamiseen ja viikonloppuisin 4,5h.puuttu näemmä asetuksista täppä, nyt pitäs pitäs olla mahollista laittaa yyveenä kuvaa tissesitä jos perseistäki
Juu mutta kalamies auttoi mua privana.Ruutishan sitä sulta pyytelee
Mitäs sit jos ne onki väärin...?Juu mutta kalamies auttoi mua privana.
Sitten saat piiskaa.Mitäs sit jos ne onki väärin...?
en oo pyytänyRuutishan sitä sulta pyytelee
Siinä tapauksessa ruutis lähettää omista tisseistään sulle kuvanMitäs sit jos ne onki väärin...?
tuuskimpaSiinä tapauksessa ruutis lähettää omista tisseistään sulle kuvan
Ai niin, jooen oo pyytäny vaan ehdotin kauniisti ihan täällä
Oo nyt ees hiukkasen mukanatuuskimpa
heti kun tulee oikeeta tissiä yyveeboksiinOo nyt ees hiukkasen mukana
Toivottavasti hällä sitten edes on kunnon maanboobsitSiinä tapauksessa ruutis lähettää omista tisseistään sulle kuvan
On sopivat. Oon nähnyt.Toivottavasti hällä sitten edes on kunnon maanboobsit
Yritti iskeä suhun mutta ei onnistunut.Omituinen flunssa. Kesti yhden illan ja heti seuraavana aamuna olin täysin kunnossa...
Sulla on hyvä vastustuskyky, Annoit pöpölle turpaanOmituinen flunssa. Kesti yhden illan ja heti seuraavana aamuna olin täysin kunnossa...
löytyikö vauva?Sulla on hyvä vastustuskyky, Annoit pöpölle turpaan
Olisko se ollut se hirveen vaikea manflu?Omituinen flunssa. Kesti yhden illan ja heti seuraavana aamuna olin täysin kunnossa...
Stolichnayalla kurlaaminen taisi auttaaYritti iskeä suhun mutta ei onnistunut.
Ei jälkeäkään Eli joko babybluessi on äärimmäisen paha tai sit mä oon kuitenkin ihan vaan kesälomalla enkä mammalomallalöytyikö vauva?
Minkämerkkisiä olivat? Kyllä niistä tuliskin kipeeksi helepostiSöin juuri päivällistä. Nyt vedän lasten herkkusipsejä...
Tuoko se WTC-tornit kaato? George Bush vähän aivasti?Olisko se ollut se hirveen vaikea manflu?
Meillä jos jokin on hukassa niin se löytyy useimmin sohvan välistä. Ootko kattonu sieltä?Ei jälkeäkään Eli joko babybluessi on äärimmäisen paha tai sit mä oon kuitenkin ihan vaan kesälomalla enkä mammalomalla
Eihän nuo ollut kuin jotkut vanhat kerrostalot jossain Karjalan kunnaillaTuoko se WTC-tornit kaato? George Bush vähän aivasti?