Noilla rahoilla voisi jo ajella toisinaan taksilla .Mä en voi asua korvessa. Tuskin hankin koskaan ajokorttia.
Menetkö valmistautumaan tehtäviin?Voin auttaa, mutta nyt täytyy mennä hetkeksi
Oletko sä hukannut sun vauvan?Juu, aika paha varmasti täytyy olla
Mut tarkoittaisko tuo sitten sitä että mulla pitäis olla vauva täällä jossain?
Kyllä varmaan mutta osa palveluista pitää olla kävelymatkan päässä.Noilla rahoilla voisi jo ajella toisinaan taksilla .
Tulevana viikonloppuna mökille.
Äkkiä lasua tekemäänOletko sä hukannut sun vauvan?
Eihän vaan säteile vasempaan käteen/olkaan?Kipu levisi selän puolelle.
Ei säteile. Kipua on sydämen kohdalla.Eihän vaan säteile vasempaan käteen/olkaan?
Voisiko olla kuitenkin lihasjumi?
No hyvä. Närästykseltä kyllä kuulostaa, mutta miten se nyt selkään säteilee? Anteeksi, huolestuin.Ei säteile. Kipua on sydämen kohdalla.
Kipu levisi selän puolelle.
Joo kattoin samaa äskenSurullinen juttu
Lotta havahtui yöllä ukkosen ryminään, aamun valjettua paljastui tragedia: Salama iski Helmi-hevosen läpi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006235525.html
Joo, lähdin nopsaa kirjastoon lainaamaan kirjojaMenetkö valmistautumaan tehtäviin?
No millasia matikan kirjoja löytyi?Joo, lähdin nopsaa kirjastoon lainaamaan kirjoja
Ei mitään. Sitä minäkin ihmettelen.No hyvä. Närästykseltä kyllä kuulostaa, mutta miten se nyt selkään säteilee? Anteeksi, huolestuin.
Mulla joskus raskauden loppuvaiheissa saattoi poltella yläkroppaa niin paljon, että tuntui selässäkin.Ei mitään. Sitä minäkin ihmettelen.
No millasia matikan kirjoja löytyi?
Sä ootkin na1s puolinen m1es
Auttaaks se noin ulkoisesti närästykseen?Piimää tissuun.
En ole kuullut tuosta lääkkeestä. Saako ilman reseptiä?Aqela, mulla auttaa närästykseen Ranixal paljon paremmin kuin Somac, joka ei oikeastaan juuri auta. Oletko kokeillut käyttää sitä?
Sä ootkin na1s puolinen m1es
Vai onks toi kalamiehestä otettu salakuva kirjaston lattialla?