Joo, huomasinkin sitten mitä meinasitPöh, kipua on kahdessa eri paikassa.
Meidän päivänsäde näemmä tänään hyvällä päälläturpas tukkoon
En ole laittanut suuhun mitään muuta kuin ruokaa.Ethän vain ole laittanut mitään sopimatonta kurkkuusi? Tai joku toinen.
Tapasimme eilen julkisella paikalla.Aqela, milloin viimeksi tapasit miestäsi? Jos hän laittoi jotain kurkkuusi.
Hevosella on turpaturpas tukkoon
Iltaa, onneks nyt et sentäs toivotellut enää päiviäIltaa
VatsasuojalääkeOnko sulla mitään närästyslääkettä?
Silakkaa myymässä?Harmaalle vastaus mikä jo tulikin, olen siis duunissa Kalasatamassa parhaillaan.
Ja päivällisenä tulista, kebab-tyylistä lammaspataa sekä rahka-naanleipää.
Joiskohan hää tätä kahvia?Meidän päivänsäde näemmä tänään hyvällä päällä
Öh?Silakkaa myymässä?
No heräsin 6:45, joten nyt on iltaIltaa, onneks nyt et sentäs toivotellut enää päiviä
Kalasatama on Sörnäisten kaupunginosan osa-alue Helsingin itäisessä kantakaupungissa. Se käsittää suuren osan entistä Sörnäisten sataman aluetta, jolle on alettu rakentaa uutta laajaa asunto- ja toimistoaluetta.Silakkaa myymässä?
Nyt iski armoton naanleipä himo . Valkosipulilla höystettynä, kiitos .Harmaalle vastaus mikä jo tulikin, olen siis duunissa Kalasatamassa parhaillaan.
Ja päivällisenä tulista, kebab-tyylistä lammaspataa sekä rahka-naanleipää.
Maksaisin jos olisi pätäkkää.Kalasataman tornitalon kaksiotkin jo n. 400 000 €, eikä edes omaa saunaa saa. Ei voi ihmiset olla noin tyhmiä , eihän .
Voin auttaa, mutta nyt täytyy mennä hetkeksiSaanko apua näihin tehtäviin?
https://aijaa.com/BG10Oe
No siellä suunnallahan niitä silakan myyjiä liikkuuKalasatama on Sörnäisten kaupunginosan osa-alue Helsingin itäisessä kantakaupungissa. Se käsittää suuren osan entistä Sörnäisten sataman aluetta, jolle on alettu rakentaa uutta laajaa asunto- ja toimistoaluetta.
Mie asuisin Kainuun korvessa hitonmoisessa töllissä ja ihmettelisin metsissä näkyykö karhuja noilla rahoilla .Maksaisin jos olisi pätäkkää.
Onko niitä nykyään siellä?No siellä suunnallahan niitä silakan myyjiä liikkuu
Mä en voi asua korvessa. Tuskin hankin koskaan ajokorttia.Mie asuisin Kainuun korvessa hitonmoisessa töllissä ja ihmettelisin metsissä näkyykö karhuja noilla rahoilla .