vierailija
Nyt loukkaat myrsky nimisiä.Heips. Työpäivä pulkassa.
Kiva myrsky!
Nyt loukkaat myrsky nimisiä.Heips. Työpäivä pulkassa.
Kiva myrsky!
Kävelin kalasatamasta Rediin hakemaan sapuskaa ja hyvä etten lentoon lähtenyt. Oikeita tuulitunneleita ne pitkät kadut korkeine taloineen...Moi
Niin on. Kova tuuli ja pilvistä.
ethän sä sielläpäin asu. mitä hittoa?Kävelin kalasatamasta Rediin hakemaan sapuskaa ja hyvä etten lentoon lähtenyt. Oikeita tuulitunneleita ne pitkät kadut korkeine taloineen...
milloin tulee vieraita? syö suklaa pois ja hae muffinssit kaupasta...Mun piti tehdä suklaamuffinsseja vieraille, mut uhkaavasti tuo leivontasuklaa hupenee...
Ylihuomenna. Mut tänään mulla on aikaa leipoa. Ei, kaupan muffinsseja en tarjoa.milloin tulee vieraita? syö suklaa pois ja hae muffinssit kaupasta...
Ostapa sitä tummaa kaakaojauhetta, ei lopu vahingossaMun piti tehdä suklaamuffinsseja vieraille, mut uhkaavasti tuo leivontasuklaa hupenee...
r0s on siellä rakastajansa luona.ethän sä sielläpäin asu. mitä hittoa?
Olisko työkeikka? Mä en ihmettele enää yhtään jos r0s tänään ilmottaa olevansa Helsingissä ja huomena kertoo tehneensä visiitin Rovaniemen markkinoillaethän sä sielläpäin asu. mitä hittoa?
Koskas sinä menet töihin? Vai ymmärrätkö lainkaan sellaista käsitettä kuin työ?Olisko työkeikka? Mä en ihmettele enää yhtään jos r0s tänään ilmottaa olevansa Helsingissä ja huomena kertoo tehneensä visiitin Rovaniemen markkinoilla
Sen verran tuntuu työreissut vievän pitkin Suomea
ei se ymmärräKoskas sinä menet töihin? Vai ymmärrätkö lainkaan sellaista käsitettä kuin työ?
ja siis lasten hoitaminen kotona ei ole työtä.Koskas sinä menet töihin? Vai ymmärrätkö lainkaan sellaista käsitettä kuin työ?
IltaaHuomenta
Täällä sataa vettä ihan kunnolla...
Ei todellakaan ole. Se on yhteiskunnan varojen kuppaamista.ja siis lasten hoitaminen kotona ei ole työtä.
Puolentoista viikon päästä loppuu loma.Koskas sinä menet töihin? Vai ymmärrätkö lainkaan sellaista käsitettä kuin työ?
Elluska sulle on privaattiviesti. Huomasitko?
epäilen. palstamammoilla on harhaisat kuvitelmat yleensä kaikesta.Puolentoista viikon päästä loppuu loma.
Mä veikkaan että ymmärrän käsitteen työ jopa paremmin kuin sinä
epäilen. Mutta minulla onkin harhaisat kuvitelmat yleensä kaikesta.
Mammaloma loppuu ja sitten jatkat saikkulomalla.Puolentoista viikon päästä loppuu loma.
Mä veikkaan että ymmärrän käsitteen työ jopa paremmin kuin sinä
jep. ja nyt se yrittää olla hauska ja muutella viestejä. vähän noloa.Mammaloma loppuu ja sitten jatkat saikkulomalla.
Mikä v*tun mammalomaMammaloma loppuu ja sitten jatkat saikkulomalla.
yritän olla hauska ja tunkea väkisin mukaan joka juttuun.