Ei oo mun keittämänä muuten mitään litkua, kahvi on yhtä vahvaa ja tulista kuin keittäjänsäVaikka olisin tajutonna, niin mun elimistö hylkis sitä litkua.
Ei oo mun keittämänä muuten mitään litkua, kahvi on yhtä vahvaa ja tulista kuin keittäjänsäVaikka olisin tajutonna, niin mun elimistö hylkis sitä litkua.
Kelaa taaksepäin muistia...emmä muista mitä porukkaa tässä on ravannu eestaas ku mä oon ollu sippi.No kukas niitä heilutteli nenäsi edessä...
Tuolla tyylilläkö sut saa hereilleSori, oli aivan pakko...
Ei oo mun keittämänä muuten mitään litkua, kahvi on yhtä vahvaa ja tulista kuin tupakantumpit tai havannalainen sikari
Jotkut keittää töissä sellaista myrkkyä, että lusikan voi löydä kahvimukin keskelle pystyyn....Ei oo mun keittämänä muuten mitään litkua, kahvi on yhtä vahvaa ja tulista kuin keittäjänsä
laitatko sinne jalapenoa joukkoon.. ei se muuten tulista ole..Ei oo mun keittämänä muuten mitään litkua, kahvi on yhtä vahvaa ja tulista kuin keittäjänsä
Jäijäijäää! Mimmummimmummaa! Nnnntöks.Nnnnnntöks. Uffaaa-plurts. Plurts, plurts.
(Tää ei kerro meidän seksielämästä, mutta ihastuin just unikieleen)
Jos mä olisin teillä töissä niin luultavasti olisin yksi heistäJotkut keittää töissä sellaista myrkkyä, että lusikan voi löydä kahvimukin keskelle pystyyn....
Vastaukseni kysymykseesi jäi robomoden hampaisiin. Eli kirjoitin, että toinen vaihtoehto on löydä kasselleilleTuolla tyylilläkö sut saa hereille
Tulikuumaa eli tulista. Joskus laitoin kyllä chiliälaitatko sinne jalapenoa joukkoon.. ei se muuten tulista ole..
Sun eessä heilui karvainen p*rse kun olit torkuillaHöh, kuitenki vaan huijaatte ja kiusaatte että mun eessä ois nännit heilunu kun torkuin.
Varmaan yläasteellakin pistitte nukkuvan kaverinne päähän jonkun ihme lakin ja levittelitte kortsuja ympärille ja rintsikat käteen....
Jaahas,kylläpä echo on avoimenaJäijäijäää! Mimmummimmummaa! Nnnntöks.Nnnnnntöks. Uffaaa-plurts. Plurts, plurts.
(Tää kertoo meidän seksielämästä, mutta ihastuin just unikieleen)
Varmaan tykkäät yhtä paljon molemmista, eli herättäjä saa valita tyylinVastaukseni kysymykseesi jäi robomoden hampaisiin. Eli kirjoitin, että toinen vaihtoehto on löydä kasselleille
Noh noh. tulinen tarkoittaa kyllä ihan muuta.Tulikuumaa eli tulista. Joskus laitoin kyllä chiliä
Joko herää
*heiluttelee keppiä nenän edessä*
Siinähän heilui, ei se mun unia vie. Ei kuitenkaan uskaltanu tehdä mitään.Sun eessä heilui karvainen p*rse kun olit torkuilla
pieru pääsiSiinähän heilui. Ei kuitenkaan uskaltanu tehdä mitään.
Tyyli on vapaaVarmaan tykkäät yhtä paljon molemmista, eli herättäjä saa valita tyylin
No ilmankos. Mä jo aattelinki että tuliko mulle siinä välillä uniapneakohtaus.pieru pääsi
Ai sä oisit halunnu et siinä olis tissejä käyty heilutteleen Voi sun, mites me nyt saatais sulle tissishow sinneHöh, kuitenki vaan huijaatte ja kiusaatte että mun eessä ois nännit heilunu kun torkuin.
Varmaan yläasteellakin pistitte nukkuvan kaverinne päähän jonkun ihme lakin ja levittelitte kortsuja ympärille ja rintsikat käteen....
Ei sinne koivikkoon nyt kaikkee mahdu. Riuku vie tilaa, missäs mä sit mahdun haahuilemaan, ja sit vielä tissi-shöy.Ai sä oisit halunnu et siinä olis tissejä käyty heilutteleen Voi sun, mites me nyt saatais sulle tissishow sinne
Echolle private show: tissit koivikossa