Kirjaudu ja laita hänelle yksityisviestiTuo @ Elena 777 on mielenkiintoinen nikki. Kuinkahan häneen sais yhteyttä?
Sopii kokeilla, mutta epäilen ettei tule perille.Kirjaudu ja laita hänelle yksityisviesti
Huomenta ja hyvää yötäIltaa vaan. Heräsin juuri päiväunilta. Taitaa olla flunsaa tuloillaan
Sopii kokeilla, mutta epäilen ettei tule perille.
Mulla on edelleen päiväHuomenta ja hyvää yötä
Hyvää yötä ja huomenta, sä ehdit myöhemmin nukkua.....Huomenta ja hyvää yötä
https://www.ecowatch.com/why-grass-fed-butter-is-one-of-the-healthiest-fats-on-the-planet-1882015252.htmlMä käytän nykyisin yleensä luomuvoita,harvoin margariiniä.
Ei oleMulla on edelleen päivä
Vetäse varmuuden vuoksi.Nyt tuli kylmä ja pää on pipi. Täytyy varmaan vetäistä yksi panodiili.
Mulla ei muuten panadolit auta, tulee vatta kipeeks vaan.Nyt tuli kylmä ja pää on pipi. Täytyy varmaan vetäistä yksi panodiili.
Hö Mistä sää ny sellasen flunssapöpön oot matkaas napannut?Nyt tuli kylmä ja pää on pipi. Täytyy varmaan vetäistä yksi panodiili.
Eikö sen pitäisi olla vatsaystävällistä? Kyllä se mulle auttaaMulla ei muuten panadolit auta, tulee vatta kipeeks vaan.
Mulla toimii ibuprofeeni paremmin. Vatsan päälle ei kyllä käy kumpikaan mutta burana on tehokkaampi.Mulla ei muuten panadolit auta, tulee vatta kipeeks vaan.
Lapsilta varmaan.Hö Mistä sää ny sellasen flunssapöpön oot matkaas napannut?
Panadol 1g auttaa. Mulla ei tule mistään tabuista vatsa kipeäksi.Mulla ei muuten panadolit auta, tulee vatta kipeeks vaan.
En voi ottaa ibuprofeenia...Mulla toimii ibuprofeeni paremmin. Vatsan päälle ei kyllä käy kumpikaan mutta burana on tehokkaampi.
Emmä tiedä, mutta sen tiedän ettei auta mihinkään...tosin toisaalta taas kyllähän siinä unohtaa päänsäryn, kun mahaa kipristelee ikävästiEikö sen pitäisi olla vatsaystävällistä? Kyllä se mulle auttaa
Eiks ne tule suuhun ja nieluun?Onko siinä sitä vaahdotusainetta, joka tekee afftoja?
Olet ehkä allerginen parasetamoolilleEmmä tiedä, mutta sen tiedän ettei auta mihinkään...tosin toisaalta taas kyllähän siinä unohtaa päänsäryn, kun mahaa kipristelee ikävästi
valkosipulin kynnet varpaiden väliin ja viinassa uitetut villasukat jalkaan yöksi. sano vanha kansa.Nyt tuli kylmä ja pää on pipi. Täytyy varmaan vetäistä yksi panodiili.
Vatsalle panadoli pitäis olla ystävällisempi kuin burana. Mut maksaa kuormittaa enemmän. Krapulaanhan ei panadolia sais ottaa yhtään.Eikö sen pitäisi olla vatsaystävällistä? Kyllä se mulle auttaa