Tuskin ne sitä hyvillä mielinkään luovuttaa Vanilja-aromit boikottiin siis
Tuskin ne sitä hyvillä mielinkään luovuttaa Vanilja-aromit boikottiin siis
Ei kai. Tuli mieleen kun posti hukkaa lähetyksiä.Voi olla vähän sulaa kun saapuu perille
Mä näin unta siitä uusimmasta IT elokuvasta läpi yön...se Pennywise oli joka paikassa siinä/niissä unissaNäin yöllä seksiunia
Mä näin unta siitä uusimmasta IT elokuvasta läpi yön...se Pennywise oli joka paikassa siinä/niissä unissa
Joku kauhuleffa? Elä katso niitä.Mä näin unta siitä uusimmasta IT elokuvasta läpi yön...se Pennywise oli joka paikassa siinä/niissä unissa
Juu Kingin tarinoiden jatkojuttuja..Joku kauhuleffa? Elä katso niitä.
Mäkin haluaisin katsoa kauhuleffoja mutta sitten yöllä pelottaa....sängyn alla on mörkö....Juu Kingin tarinoiden jatkojuttuja..
Tottakai katson
Onhan se siellä silti vaikket niitä kattele, jos kerran tiedät että siellä on mörkö.Mäkin haluaisin katsoa kauhuleffoja mutta sitten yöllä pelottaa....sängyn alla on mörkö....
Ei se aina siellä ole... se muodostuu kauhuleffan katsomisesta sinne.Onhan se siellä silti vaikket niitä kattele, jos kerran tiedät että siellä on mörkö.
Kanaa täälläkin. kanaKastiketta ja perunaa. ja kasviksia.Mitähän sitä söis tänään...ei oikein nappaa mikään liha, ellen sitten osta kanaa ja tee siitä jotain...oikeestaan joo, vois tehdä jotain wokki juttua.
Täytyy kattoa, mieli voi (ja yleensä muuttuukin) vielä vaihtua ennenkun menen kauppaan.
Ok. Mä katson tosi harvoin kauhua.Juu Kingin tarinoiden jatkojuttuja..
Tottakai katson
Mulla on. Otin sen jotakin pari vuotta sitten.Onko kukaan ottanut strerilisaatiota? miehet naiset? jos lapsiluku on täynnä ja ikääkin jo...
Hmmm. mä mietin sitä kun olen jo lähempänä neljää kuin kolmeakymppiä ja lapsia emme halua... niin pitäisikö ruveta miettimään enemmin tuota sterilisaatiota jommallekummalle....Mulla on. Otin sen jotakin pari vuotta sitten.
Otin nelikymppisenä.Onko kukaan ottanut strerilisaatiota? miehet naiset? jos lapsiluku on täynnä ja ikääkin jo...
Ok. Mä katson tosi usein por*oa.
Ne voi (joskus harvoin) kasvaa kuulema takaisin...mutta siis todella harvinaista että niin käy.mutta siinä samalla lähtevät johtimet kokonaan.
Miksi ei. Se on helppo ehkäisy.Hmmm. mä mietin sitä kun olen jo lähempänä neljää kuin kolmeakymppiä ja lapsia emme halua... niin pitäisikö ruveta miettimään enemmin tuota sterilisaatiota jommallekummalle....