Aqela
Tuon ymmärtää.Mulle tulee huono olo sokerilimuista
Tuon ymmärtää.Mulle tulee huono olo sokerilimuista
Ei mulle. Ainoastaan jos syön liikaa perunaa, niin se tökkii niin, että meinaa laatta lentää.Mulle tulee huono olo sokerilimuista
Fanta on parempi kuin jaffa.
Fanta oli joskus todella hyvää, mut ei sekään enään entisellään oleJaffasta tulee mieleen oksutauti
Fanta on parempaa
Cherrycola on hyvää, julmetun makeaa vain Ja siinäkin on ero ostaako tölkissä vai muovipullossa, tölkissä eri makuista ja parempaa kuin muovipullossa.Mä tykkään pommacista,omppulimpparista ja kirsikkacolasta mutta eipä noita tule enää juotua kuin hyvin harvoin.
Joskus vuosia sitten oli kahvinmakuista pepsiä,se oli hyvää
Pepsi Max Cappucino,taijettiin lopettaa 2007
Nollakolasta voi tulla migreeni, joten parempi jos juot vain sen Morganin.Mullekin lyötiin kapteeni Morgania nollakolalla nenän eteen ja yritän saada sen juoduksi...
No sitä juodaan mitä tarjotaan.Nollakolasta voi tulla migreeni, joten parempi jos juot vain sen Morganin.
No kaikki hyvähän on aina jostain näkökulmasta myrkkyä
On se silti hyvää
Niin, jos vettäkin juo liikaa niin kuoleeNo kaikki hyvähän on aina jostain näkökulmasta myrkkyä
Kiitos ei, riittää. Eikä sitä voi saada sellaisenaan?No sitä juodaan mitä tarjotaan.
Ihan varmaan, jos on taajaman hanavettä, koska siinä on niitä lääkejäämiä niin paljon - varsinkin viikonlopun jälkeen.Niin, jos vettäkin juo liikaa niin kuolee
Ei Baula. Vaan tässä syy: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/VesimyrkytysIhan varmaan, jos on taajaman hanavettä, koska siinä on niitä lääkejäämiä niin paljon - varsinkin viikonlopun jälkeen.
??Nuo kemuthan on mennyt jo
Just ku mä olin jo varaamassa junalippua Stadiin...Nuo kemuthan on mennyt jo
20.10.2019 ei ole mennyt vielä.Nuo kemuthan on mennyt jo
HESYn jäsenet pääsevät ilmaiseksi palomieskalenterin 2019 julkaisubileisiin! Julkkarit järjestetään la 20.10.2018 klo 22 Helsingissä Apollo Live -klubilla.20.10.2019 ei ole mennyt vielä.
PainovirheHESYn jäsenet pääsevät ilmaiseksi palomieskalenterin 2019 julkaisubileisiin! Julkkarit järjestetään la 20.10.2018 klo 22 Helsingissä Apollo Live -klubilla.
Missä vuodessa mennään on oikea kysymys??
En tiedä missä kuussa oot menossa mutta kyllä mun tietääkseni nuo ovat vasta tulossa.
Eikun eipäs olekkaan taisi se mennä jo sittenkinPainovirhe
Sitten siellä pitäisi julkaista vuoden 2020 kalenteri.Painovirhe