ei, etkö tiedä että palstalla miehet ei voi sietää toisiaanJokos olette m1ehen kanssa löytäneet toisenne (s)tatissa
ei, etkö tiedä että palstalla miehet ei voi sietää toisiaanJokos olette m1ehen kanssa löytäneet toisenne (s)tatissa
Voi... sitten heräät taas 17 aikaan ja luulet olevasi myöhässä. sullan on nyt sellainen noidankehä menossa...Päivää ja kahvia, sekä salaattia...sen jälkeen päiväunet.
ai että ko pääsiski päiväpanoillePäivää ja kahvia, sekä salaattia...sen jälkeen päiväpanot.
hyväPaska olo, kun viikonlopusta asti ollu kurku kipee, yskää, sekä siihen päälle viel nuha. Hieno olo
mikähän siinäki oli vikana?Käytiin sienessä.
Ja sillä aikaa se peuraketju pöllittiin.
En tiedä, onko korrektia akoitella videossa esiintynyttä rouvaa. Saati ne muut solvaukset.mikähän siinäki oli vikana?
saritsa sai siinä aika lailla huutia, olis varmaan vähempiki riittänyEn tiedä, onko korrektia akoitella videossa esiintynyttä rouvaa. Saati ne muut solvaukset.
Siinä oli monia kirjoitusvirheitä. Niin ku puuttuvia kirjaimia. Ja olihan siinä asiavirheitäkin.mikähän siinäki oli vikana?
kaikissa ketjuissa on kirjoitus- ja asiavirheitäSiinä oli monia kirjoitusvirheitä. Niin ku puuttuvia kirjaimia. Ja olihan siinä asiavirheitäkin.
Mä oon kai missannut osan.saritsa sai siinä aika lailla huutia, olis varmaan vähempiki riittäny
Rupesit puolustelemaan ap ta?kaikissa ketjuissa on kirjoitus- ja asiavirheitä
tyypillistä palstaa
ihan hyvä koska oli todella asiatonta haukkumista.Käytiin sienessä.
eeeen, tarkotin vaan että virheet ei ole järkevä peruste poistaa ketjujaRupesit puolustelemaan ap ta?
no kyllä hän itse antoi huutia. haukkui minkä kerkesi.saritsa sai siinä aika lailla huutia, olis varmaan vähempiki riittäny
joo, ei ollu itekkään mikään pyhimysno kyllä hän itse antoi huutia. haukkui minkä kerkesi.
Eijoo, ei ollu itekkään mikään pyhimys
Mikä peuraketju?Käytiin sienessä.
Ku areenalla (tai jossain Ylen jutussa) oli viiden minsan pätkä siitä, miten eräs vanharouva tilasi metsästysseurasta jonkun kaatamaan pihallaan kukat, marjat sun muut syövästä valkohäntäpeuraperheestä yhden, jotta muut säikähtäisivät ja painuisivat kauas pois niin jo mainittu palstalainen hermostui iha tyystin ja akoitteli ja vaihtoi taivaspaikan liekkiversioon ja muutoinkin solvasi rouva-rassua.Mikä peuraketju?
Se ketju hävisi melko pian sun viimeisenkin kommentin jäljeen. Joten et paljoa missannutMä oon kai missannut osan.
Mutta, eipä se rouvaparkakaan minusta ansainnut sitä mitä ketjun aapee näppikseltään suolsi.