Mä oonkin niin hyvä taistelija, oikein sellanen minisoturiÄlä luovuta ilman taistelua! Kyllä vakuutusyhtiöllä rahnaa on
Mä oonkin niin hyvä taistelija, oikein sellanen minisoturiÄlä luovuta ilman taistelua! Kyllä vakuutusyhtiöllä rahnaa on
Jep! Kuvittele, että vakuutusyhtiö on KalaMies ja anna palaa!Mä oonkin niin hyvä taistelija, oikein sellanen minisoturi
No siinä tapauksessa mä oon hävinnyt tään pelin!Jep! Kuvittele, että vakuutusyhtiö on KalaMies ja anna palaa!
Onneks ei. Ois voinu kyllä-vastaus vähän kestää.Voi ei, nyt siis äkkiä ilmottautumaan ”Say yes to the dress” ohjelmaan!!!
Hei muutes....kun sua kosittiin niin liittyikö siihen kortti ja ruusutarrat?
Niih, onhan sulla se #36 saapas.Mä oonkin niin hyvä taistelija, oikein sellanen minisoturi
Ota Echo tueksNo siinä tapauksessa mä oon hävinnyt tään pelin!
Niih, onhan sulla se #36 saapas.Mä oonkin niin hyvä taistelija, oikein sellanen minisoturi
Hyvää yötä!Tuli väsy. Hyvät yöt
ÖitäÖitä, mä meen myös
ÖitäKanat on marinadissa, itse oikaisen kinttuni ja meen nukkumaan. Öitä.
jaa siinä vvööörchesteerissäKanat on marinadissa, itse oikaisen kinttuni ja meen nukkumaan. Öitä.
https://luomu.fi/tietoverkko/luomumaidon-rasva-terveydelle-edullista/Jaa häh? Mäkun just suunnittelin luomujoulukinkun tilaamista.
Mut mite maito kinkkuihin liittyy?
poola osaa yhdistellä asioita eri lailla kuin me muutMut mite maito kinkkuihin liittyy?
poola osaa yhdistellä asioita eri lailla kuin me muut
Huomenta!Muistelisin kyllä, että jotain lihaa joskus kehotettiin liottamaan maidossa jotta sen maku mietonee.
Mutta, mutta...
Nii ja huomenta!
Huomenta sullekin. Tuossa ehkä paras jäätelö - mustikkapiirakalle maistuupoola osaa yhdistellä asioita eri lailla kuin me muut
Siihen mitä se nauta tai possu on syönyt. Katsopa:Mut mite maito kinkkuihin liittyy?