pois se minusta, mulla ällöttää kun te naiset ootte aina vonkumassa panohommiinJahas, taidat yrittää vaakamambaa...
pois se minusta, mulla ällöttää kun te naiset ootte aina vonkumassa panohommiinJahas, taidat yrittää vaakamambaa...
Huhupuheiden mukaan ruutis lykkii tasatyönnöllä pitkälle, koska luistosta pidetään hyvää huolta.Jahas, taidat yrittää tandemhiihtoa...
pois se minusta, mulla ällöttää kun te naiset ootte aina vonkumassa panohommiin
nuissa huhuissa ei ole merkkijään perrääHuhupuheiden mukaan ruutis lykkii tasatyönnöllä pitkälle, koska luistosta pidetään hyvää huolta.
suhun voip sentään luottaa, sä et vonkaaMut mä oon otto-nainen! Älä yleistä!
Siispä joku levittelee valheellista tietoa...nuissa huhuissa ei ole merkkijään perrää
joo, niin tekeeSiispä joku levittelee valheellista tietoa...
jos on A1 vaimomatskua niin ei tietenkään tartteEi munkaan tartte yleensä vonkailla.
Tällä hetkellä oon Ö1000....jos on A1 vaimomatskua niin ei tietenkään tartte
anna isännälle suikkari ja pimpsaa niin palaat A1 luokkaanTällä hetkellä oon Ö1000....
eikö ookki?Sus saatana. Vaimomatsku on ihana sana.
Ei. Välillä on oltava sitä ö-mappiluokkaa että jaksaa taas shinettää.anna isännälle suikkari ja pimpsaa niin palaat A1 luokkaan
Mutta se kertoo sanana paljon.Sus saatana. Vaimomatsku on kauhea sana.
Juu. Ihan kamala sana.eikö ookki?
minusta on väärin että ukkoja kiristetään pimpallaEi. Välillä on oltava sitä ö-mappiluokkaa että jaksaa taas shinettää.
oliko poljettavan vai sähkötoimisen ohje?Iltaa.
Ihan tulin vaan kysymään seuraavanlaista:
Imuroin sängynalusta ja ajattelin sitten imuroida siinä samalla patjatkin. Työnsin käteni miehen patjan väliin ja näppeihini jäi lehti! Ajattelin että jaahas, mitäs täältä löytyykään!
Ni SINGERIN käyttöopas! Mitä hiivattia?! Pitääkö olla huolissaan?
Mutta se kertoo sanana paljon.
Sähkö!oliko poljettavan vai sähkötoimisen ohje?
Niin, toisaalta siinä vaiheessa kun on vaimo, on ihan valmis vaimo eikä enää "vaan" vaimomatskua. Mun mielestä tuo ei sovi aviossa olevaan ollenkaanMutta se kertoo sanana paljon.
Jatkan imuroimista, mutta palaan myöhemmin lukemaan mitä mieltä ootta!