vierailija
samarinTiiätkö helvetin,saamarin ?
samarinTiiätkö helvetin,saamarin ?
Utom Ellu777, hon sover alltid med hennes katt.Ole ite! Eikukaan tähän aikaan nuku.
Korjasin nykypäivään soveltuvaksiUtom Ellu777, hen sover alltid med hens katt.
On kuin kissat ja kanat ja ellu nukkuis kaikki samassa.Korjasin nykypäivään soveltuvaksi
O-onks tuo joku hulttio-kalakukko?
Luulin sitä tuksuksiO-onks tuo kalakukko?
Nohh! Mulla on Tuksua kohtaan jo sympatiat...Luulin sitä tuksuksi
Alkoholi ei ainakaan sovi kaikille. Sille taisi tehdä hyvää kääntyä uskoon.Nohh! Mulla on Tuksua kohtaan jo sympatiat...
Niinojoo. Mut en tiedä mitä hälle kuuluu nyt. Voi mennä laidasta laitaan.Alkoholi ei ainakaan sovi kaikille. Sille taisi tehdä hyvää kääntyä uskoon.
Varmaan suht ok, koska ei ole ollut lööpeissä hiljakkoinNiinojoo. Mut en tiedä mitä hälle kuuluu nyt. Voi mennä laidasta laitaan.
Sitä se koivikkomaratoni teettää. Välillä kieppasen männikönkin puolelle.echo on laihtunu vähän liikaa
elä helekutissa liiottele nuitten maratoonies kanssaSitä se koivikkomaratoni teettää. Välillä kieppasen männikönkin puolelle.
no vähintäänkiMun pitäs kyl osallistua jo Jukolan viestiin jos meinaisin olla tuossa kuvan kuosissa...
no vähintäänki
kiittistä vaan, lähetäänkö yhessä lykkimään?
Mä ilmotin sut Finlandia-hiihtoon. Järeät keinot käyttöön sulleki.
Kruutilla mustikkakeitot rinnuksilla....kiittistä vaan, lähetäänkö yhessä lykkimään?
ei varppina ole, en koskaan nosta pois kesken toimituksenKruutilla soosit rinnoiilla....
Jahas, taidat yrittää tandemhiihtoa...ei varppina ole, en koskaan nosta pois kesken toimituksen