vierailija
No eeeii, ei siinä mitään noloa ole.En halua joutua Iltiksen sivuille "Kaksplussan mammat näyttivät löllykkänsä"
Ja vielä nolompaa ois jos mä oisin yksikseni näyttämässä.
No eeeii, ei siinä mitään noloa ole.En halua joutua Iltiksen sivuille "Kaksplussan mammat näyttivät löllykkänsä"
Ja vielä nolompaa ois jos mä oisin yksikseni näyttämässä.
En tiedä mutta Echo haluis lyöda sellaset tiskiinMis o löllyköit?
*haukottelee*
Kovankalunkaupasta.Ja mistähän mä nyt löydän sitä kalkkimaalia?
Oivoi, voi voi.
Kylymä tiski, hyi...En tiedä mutta Echo haluis lyöda sellaset tiskiin
Piti kuitenkin kokeilla, pitikö?Kylymä tiski, hyi...
se hyökkää aina tuolta sivusta siihen viestikentän päälle kun yrittää jotain kirjoittaa...aivan stanan ärsyttävä.Näkyykö teillä muilla viestikentässä joku recycle-kierrätysmainos jota ei meinaa saada pois klikkaamalla?
Ei.Näkyykö teillä muilla viestikentässä joku recycle-kierrätysmainos jota ei meinaa saada pois klikkaamalla?
Jos joku istuu siinä eka vähän aikaa niin se lämpiääKylymä tiski, hyi...
Sä voisit kokeilla pyllyäsi hydraulipuristimessa.Piti kuitenkin kokeilla, pitikö?
Nnoup... Kirjotan kännykällä ni ainakaan täs ei tuu...Näkyykö teillä muilla viestikentässä joku recycle-kierrätysmainos jota ei meinaa saada pois klikkaamalla?
Miksi ja minkä vuoksi?Sä voisit kokeilla pyllyäsi hydraulipuristimessa.
Joo,on himskatin ärsyttäväNäkyykö teillä muilla viestikentässä joku recycle-kierrätysmainos jota ei meinaa saada pois klikkaamalla?
Himskatti? Onko se suomeksi "hänen kissa"?Joo,on himskatin ärsyttävä
Kokeile. Kato vaikka tää HPC:n video ensin. Ommuute ihanaa suomalaisittain väännettyä englantia.Miksi ja minkä vuoksi?
Ihan ymmärrettävää englantia. Ehkä hän tarvitsee vähän puheharjoittelua.Kokeile. Kato vaikka tää HPC:n video ensin. Ommuute ihanaa suomalaisittain väännettyä englantia.
Noup, vähän niin kuin hemmetti mutta nätimpi sanaHimskatti? Onko se suomeksi "hänen kissa"?
Hemmetin minäkin tiedän, se on koti.Noup, vähän niin kuin hemmetti mutta nätimpi sana
Selkeesti joku suomenruotsalainen joka ei ymmärrä suomeatäällä on nyt joku viisastelija
Tiiätkö helvetin,saamarin ?Hemmetin minäkin tiedän, se on koti.
tyst ny!
helvettenTiiätkö helvetin,saamarin ?