Ei tässä kierrossa kyllä vauvaa tuu mutta virtsaputkentulehduksen sain kyllä itselleni. No oma vika kun menin harrastaa seksiä miehen kanssa paljussa.
Saman kokeneena voin sanoa, että en viisastunut edes kerrastaEi tässä kierrossa kyllä vauvaa tuu mutta virtsaputkentulehduksen sain kyllä itselleni. No oma vika kun menin harrastaa seksiä miehen kanssa paljussa.
Pahoittelut etten ole huhuiluihin vastannut. alkoi tulla vähän väsymys koko touhuun ja ajattelin että parempi ottaa etäisyyttä. No se näköjään lopulta kantoi hedelmää. Viimeisimmässä kierrossa kp 21 tienoilla tuli vähän vuotoa ja ajattelin jo että alkaapa menkat ajoissa. Vuoto kuitenkin loppui ja kp32 havahduin että ei ne menkat tosiaan alkaneetkaan. Tässä päiväpissasta tehty testi ja ilmeisen kahdelta viivalta näyttää. Vuosi tavallaan meni ilman ehkäisyä, yrittämistä ei kuitenkaan aktiivisesti koko aikaa. Sama ikäero näillä näkymin on tulossa kun 2 ensimmäiselle. Kp-listalta minut on ymmärrettävästi poistettu, mutta etusivulla on vielä tiedot niin ajattelin tulla kertomaan kuulumiset.
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!
Kaipa voi siirtää. Pääseehän sieltä aina maitojunalla takaisin t. Ikuinen pessimisti. La olisi 5/20.Uskaltaako teidät @Mimmmuliini , @poreilevalimu ja @minttuajabasilikaa siirtää plussanneisiin? Ja onko laskettu 5/20 vai 4/20
Mulla edelleen tämä ihme kierto meneillään. Kellon tarkat kuukautiseni ei ole alkaneet. Pe-la yöllä, kp28 olisi pitänyt alkaa. Pe otin tupla-annoksen magnesiumia, koska oli jo sellasia kramppeja, mitä aina päivä ennen kuukautisia on.Päivitän sen verran, että tänään aamulla tehdyssä ovistestissä tosi tumma viiva, mutta nyt iltapäivällä tehdyssä jo haalenemaan päin. Tein samasta pissasta one stepin raskaustestin ja siinä ei näy mitään. Nyt on 12-13 päivää siitä ekasta ovulaatiosta eli eiköhän raskaus jo näkyisi? Eli mulla taisi nyt sitten olla kaksi ovulaatiota tässä kierrossa ja tätä toista ei päästy kunnolla hyödyntämään. Tai sitten vain tämä yksi, jos silloin kp12 paikkeilla ovulaatiota ei tapahtunutkaan lääkkeen takia. Kyllä hieman ärsyttää, kun vähän annoin jo raskautumistoiveille tilaan ajatuksissani
Niin samat fiilikset ja tilanteet täällä! Mulla vasta yksi lapsi ennestään ja tää nyt työn alla oleva ois meille kans viimeinen. Ekaa yritettiin yli vuosi ja rankkaa oli keskenmenoineen. Ois ollut ihana jos tää toinen ois ollut helpompi keissi, semmonen oikein ylläriraskaus. Vaan ei. Vaikea keskittyä töihin tai mihinkään näiltä pohdinnoilta. Että jos on jotain vinkkejä miten tästä pääsee yli, niin kovasti kiinnostaa!Mulla on niin fiilis taas, luulin et se one stepin plussa ois ollu oikee. Oli niin selkee pinkki viiva. Mutta eiii.. kroppa luulee olevansa raskaana vaikkei oo, ärsyttäviä oireita vaan. Inhottaa kun ei oma kroppa toimi yhtään
Joudun ihan miettii jaksaako yrittää enää, oon elämäni aikana odottanu/yrittäny raskautta 7,5v yhteensä. Tietysti siitä on saatu 3 ihaninta lasta maailmassa. Mutta joku raja tässä on mullakin.
Jos vaan pääsis hoitoihin tätä olis helpompi kestää kun olis joku valo tunnelin päässä.
Aaah mikä avautuminen! Turhauttaa, itkettää, oma kroppa ällöttää suorastaan tällä hetkellä
Mulla oli nää! Tärppäs ekasta kierrosta. Ei tullut kuukautisia ollenkaan lopetuksen jälkeenHei! Tarkoituksena on lopettaa mini pill -merkkiset minipillerit tulevana viikonloppuna. Olen käyttänyt hormonaalisia ehkäisyä n. 12 vuotta. Valitettavasti mies ei ole vielä lämmennyt vauvantekopuuhiin, vaan ehkäisy lopetetaan ”terveydellisistä” syistä. Kärsin myös lisälyöntisyydestä, joten mielenkiinnolla odottelen, että onko jotain vaikutusta.
Kaipailisin kokemuksia kyseisen valmisteen lopettaneilta. Eli kiva olisi tietää, että mitä ehkä tuleman pitää
Kovasti kyllä muistuttelen miestä, että miten kiva olisi oma nyytti saada, joten eipä tiedä, koska hän kyllästyy kondomin käyttöön Kuume on kyllä kova minulla
Meillä tulee nyt vuosi yritystä ja poli kutsuu. Oon tässä ottanut vähän enempi harrastuksia tälle syyskaudelle, jos tulee jonottamista. Mun pää meinaa hajota aina välillä näiden kiertojen ja olojen kanssa. Talvi meni lähinnä kuntosalilla ja käsitöitä tehden.Niin samat fiilikset ja tilanteet täällä! Mulla vasta yksi lapsi ennestään ja tää nyt työn alla oleva ois meille kans viimeinen. Ekaa yritettiin yli vuosi ja rankkaa oli keskenmenoineen. Ois ollut ihana jos tää toinen ois ollut helpompi keissi, semmonen oikein ylläriraskaus. Vaan ei. Vaikea keskittyä töihin tai mihinkään näiltä pohdinnoilta. Että jos on jotain vinkkejä miten tästä pääsee yli, niin kovasti kiinnostaa!
Ihanaa!!! Kannatti tosiaan jäädä sivuun. Jouduit joka tapauksessa pois listoilta. ONNEA!!Pahoittelut etten ole huhuiluihin vastannut. alkoi tulla vähän väsymys koko touhuun ja ajattelin että parempi ottaa etäisyyttä. No se näköjään lopulta kantoi hedelmää. Viimeisimmässä kierrossa kp 21 tienoilla tuli vähän vuotoa ja ajattelin jo että alkaapa menkat ajoissa. Vuoto kuitenkin loppui ja kp32 havahduin että ei ne menkat tosiaan alkaneetkaan. Tässä päiväpissasta tehty testi ja ilmeisen kahdelta viivalta näyttää. Vuosi tavallaan meni ilman ehkäisyä, yrittämistä ei kuitenkaan aktiivisesti koko aikaa. Sama ikäero näillä näkymin on tulossa kun 2 ensimmäiselle. Kp-listalta minut on ymmärrettävästi poistettu, mutta etusivulla on vielä tiedot niin ajattelin tulla kertomaan kuulumiset.
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!
Oliko nä raskaus keijun one stepit niitä testejä mussä joku oli saanu vesilasissa plussan? Mulla on nyt dpo6-8 ja alavatsa kohtuullisen kipeä ja runsas vv niin tein ovulaatiotestin ku ajattelin jos se onkin vasta nyt vaikka viimeviikonloppuna luulen olleen testin plussa. Testi näytti tasavahvoja viivoja niin päätin tehdä vielä raskaustestin joka antoi heti haalean mutta ei mitään haamua vaan mieskin näki selkeästi. Mietin vaan voiko mitenkään testi olla oikeassa tässä kohtaa vielä en kyllä voi vielä antaa toivolle pienintäkään valtaa kuvaa en saanut liitettyä kun valittaa että liian suuri
Joo. niinhän sanotaan ettei mitään rääkkiliikuntaa sais harrastaa, ainakaan oviksen jälkeen. Katsoin youtubesta jotain kanavaa, jossa raskautta yrittänyt nainen kertoi kaikkia vinkkejä.Meillä tulee nyt vuosi yritystä ja poli kutsuu. Oon tässä ottanut vähän enempi harrastuksia tälle syyskaudelle, jos tulee jonottamista. Mun pää meinaa hajota aina välillä näiden kiertojen ja olojen kanssa. Talvi meni lähinnä kuntosalilla ja käsitöitä tehden.
On kyllä vähän haasteellista harrastaa kuntosalia, kun pitäis olla keholle lempeä jos kerta haluaa raskautua. Mut mä en osaa päästää kroppaa kovin helpolla salilla Mites muilla?
Woooot ?? en oo kuullukaan että liikunta vaikuttaisi, päin vastoin. Sehän parantaa verenkiertoa jne. Siis poislukien pitkäkestoinen rääkki joka vaikuttaa hormonitoimintaan rasvaprosentin pienentyessä jne. Noo.. mä olen vissiin sit huono esimerkki.. aloitin parin vuoden tauon jälkeen just raskaan painonnoston kun sit raskauduin luomuna aivan puskista oon aina harrastanu salia enemmän tai vähemmän, itseasiassa raskautuessa jopa kovemmalla tahdilla ja isommilla painoilla kuin niinä kaikkina vuosina kun en kirvelläkään tullu raskaaksJoo. niinhän sanotaan ettei mitään rääkkiliikuntaa sais harrastaa, ainakaan oviksen jälkeen. Katsoin youtubesta jotain kanavaa, jossa raskautta yrittänyt nainen kertoi kaikkia vinkkejä.
MUOKS. Itse harastan pilatesta nykyään. Ennen treenasin kovaa salilla... Kävin joskus juoksemassa.
@Helmiina1978 sanoppaWoooot ?? en oo kuullukaan että liikunta vaikuttaisi, päin vastoin. Sehän parantaa verenkiertoa jne. Siis poislukien pitkäkestoinen rääkki joka vaikuttaa hormonitoimintaan rasvaprosentin pienentyessä jne. Noo.. mä olen vissiin sit huono esimerkki.. aloitin parin vuoden tauon jälkeen just raskaan painonnoston kun sit raskauduin luomuna aivan puskista oon aina harrastanu salia enemmän tai vähemmän, itseasiassa raskautuessa jopa kovemmalla tahdilla ja isommilla painoilla kuin niinä kaikkina vuosina kun en kirvelläkään tullu raskaaks
Mut joo. Eikai ääripäät, riuhtominen tai toisaalta sängynpohjalla makoilukaan, oo ”parasta”, mut itse uskon siihen ettei mikään tollanen perus liikunta tai normaali ”elämä” raskautta tai alkion kiinnittymistä estä
Woooot ?? en oo kuullukaan että liikunta vaikuttaisi, päin vastoin. Sehän parantaa verenkiertoa jne. Siis poislukien pitkäkestoinen rääkki joka vaikuttaa hormonitoimintaan rasvaprosentin pienentyessä jne. Noo.. mä olen vissiin sit huono esimerkki.. aloitin parin vuoden tauon jälkeen just raskaan painonnoston kun sit raskauduin luomuna aivan puskista oon aina harrastanu salia enemmän tai vähemmän, itseasiassa raskautuessa jopa kovemmalla tahdilla ja isommilla painoilla kuin niinä kaikkina vuosina kun en kirvelläkään tullu raskaaks
Mut joo. Eikai ääripäät, riuhtominen tai toisaalta sängynpohjalla makoilukaan, oo ”parasta”, mut itse uskon siihen ettei mikään tollanen perus liikunta tai normaali ”elämä” raskautta tai alkion kiinnittymistä estä
Juu. Ei kannata jäädä makailemaan.Woooot ?? en oo kuullukaan että liikunta vaikuttaisi, päin vastoin. Sehän parantaa verenkiertoa jne. Siis poislukien pitkäkestoinen rääkki joka vaikuttaa hormonitoimintaan rasvaprosentin pienentyessä jne. Noo.. mä olen vissiin sit huono esimerkki.. aloitin parin vuoden tauon jälkeen just raskaan painonnoston kun sit raskauduin luomuna aivan puskista oon aina harrastanu salia enemmän tai vähemmän, itseasiassa raskautuessa jopa kovemmalla tahdilla ja isommilla painoilla kuin niinä kaikkina vuosina kun en kirvelläkään tullu raskaaks