Sekotanko nyt vai imetitkös sä vielä?Nyt tuntuu kovasti siltä että menkat on alkamassa. Eilen dpo6 alko tuntua painetta alamahalla ja juilia vähän ja tänään taas jatkunut semmosta tykytystä/kramppailua. Laimeempaa kyllä kun viimeksi ennen menkkoja. Huomenna pitäs menkkojen alkaa...
Sori no jospa se siitä sit pitenee! Kyl ne alkuun hakee tosiaan paikkaansa@Tammityttö mä yritän vasta ekaa lasta mulla on ollut nyt 2 kuukautiset cerazette pillerien jälkeen, 2 ovisplussaa ja eka kierto oli 23 päivää vaan ja luteaali 8 pv... nyt jännään tuleeko tästä kierrosta pidempi kun 23 tulispa!
Joo just näin. Lämmöt ei tosiaan juur takaa mitäänMuistan ite paniikissa googletelleeni esikoisen aikaa et onks viite tuulimunasta tms ku lämmöt oli plussan jälkeen koko ajan siinä 36,3 paikkeilla. Eli yksilöllisiä kaikki. Oon tullu siihe tuleksee et varma voi olla vast ku rt on positiivinen.
Mä en ihan tajuu miks ihmiset testaa raskautta ovulaatiotesteillä ku eihä ne mitää kerro niiden viivat voi olla jotai tai voi olla olematta
ohhohHeippa testailijat, oletteko saaneet käsiinne uusia PregCheck pakkauksia? Mä tosiaan ostin yhden pakkauksen koska halusin katsoa saanko "leffaviivat". Anyways, vähän erilainen ulkonäkö, mutta testissä tuo testiviiva on ihan sen muovisen osan lähellä. En tiedä onko tämä joku erikoiserä, mutta jos ei ole niin tässä kuva missä mun viiva tuli esille. Edellisissä se oli paljon kauempana tuosta valkoisesta "muoviosasta".Tämä testi on siis rv 7+3 jo..
Jos etsii viivaa ihan eri paikasta niin voihan se olla, että varhainen haamu jää huomaamatta? Yllätyin itsekin tästä erosta...ohhoh
Oon ostanut jo pari. Mut ne on ollu negoja joten en tiedä missä viiva on. Pitääpä katsoa kuivuneet testit tänään uudelleen.
Mulla on just niitä uusia ollu tän ja eilisen päivän kuvissa, eikä oo tollasta muovia. Tai ei mee se muovi niin pitkälleHeippa testailijat, oletteko saaneet käsiinne uusia PregCheck pakkauksia? Mä tosiaan ostin yhden pakkauksen koska halusin katsoa saanko "leffaviivat". Anyways, vähän erilainen ulkonäkö, mutta testissä tuo testiviiva on ihan sen muovisen osan lähellä. En tiedä onko tämä joku erikoiserä, mutta jos ei ole niin tässä kuva missä mun viiva tuli esille. Edellisissä se oli paljon kauempana tuosta valkoisesta "muoviosasta".Tämä testi on siis rv 7+3 jo..
Eli tämä voisi olla joku outo erä sitten! No hyvä tietää jos löytyy ihan "perus" pc-liuskoja myös. mä vähän katoin että tää näyttää oudolta, vaikka tulostahan tämäkin näyttää toki...Mulla on just niitä uusia ollu tän ja eilisen päivän kuvissa, eikä oo tollasta muovia. Tai ei mee se muovi niin pitkälle
Voiko normaalia runsaampi valkovuoto olla merkki raskaudesta? Tai tuntuu kyllä, että mikä vaan voi olla raskausoireDpo 8 jo menossa
Tänään on valkovuotoa tullut kiitettävästi. Eikä oo tullut sellasta "limatulppaa" mikä yleensä on tullut n. Viikko ennen menkkavuotoa, toivottavasti ei tuukaan
Tosin jotenkin varma olo menkoista, vaikka ihmeen oireetonta ollut, vähän munasarjoja vihloo puolin ja toisin. Rintoja välillä myös vihloo, mut vähentynyt eilisestä paljonkin.
Periaatteessahan se vois mutta totta tuokin että mikä vaan voi olla, tai olla vaan menkkoja edeltävääVoiko normaalia runsaampi valkovuoto olla merkki raskaudesta? Tai tuntuu kyllä, että mikä vaan voi olla raskausoire
No sen verran kävin vielä kurkkaamassa että tämän bongasin. Kiitos tsempeistä. <3 Ja joo, noi jutut onkin tiedossa. En oo lääkärillä käynyt, toki kohta olis muutenkin aika ehkä käydä gynen perustarkastuksessa. Ammatin kautta alalta sen verran tietoa, että lääkärikäynti tuntuisi lapsettomuuden takia tavallaan ihan turhalta käynniltä, koska todennäköisesti tää on vain itseaiheutettua ylipainon vuoksi, ja yli bmi 35 ensimmäinen hoitomuoto onkin painonpudotus. Siitä nyt pitäisi saada aktiivista otetta.@VernaMaria
En tiiä luetko näitä viestejä enää, mutta oletteko te käyneet missään lääkärillä? 1 v yrittämisen jälkeen pääsisi jo hoitoihin ja puhutaan sekundäärisestä lapsettomuudesta. Mut varmaan tiedätkin. Meillä on jo aika varattu marraskuulle kun 12 kk tulee täyteen ja mua helpotti se kyllä, että jostain saa apua ja testit tehtyä. Joskushan se voi olla pienestäkin kiinni miksei tärppää. Toki voihan olla että ootte käyneetkin jo. Tuli vaan mieleen kysyä. Mutta toivon tosi paljon että se plussa teille tulisi pian ja tsemppiä ja voimia paljon!
Mulla sama. Nyt on joitan kertoja oikein holahtanut sitä niin, että oon ollut ihan varma et nyt alkoi kuukautisetPeriaatteessahan se vois mutta totta tuokin että mikä vaan voi olla, tai olla vaan menkkoja edeltävää
Mulla yleensä kyllä on jonkinlaista valkovuotoa normikierrossakin, mutta nyt on se määrä kertaa 10