Leikitkö lepakkoa?Päivää
Ei todellakaan ole PAKKO LIIKKUA.Hyvää alkuiltaa
Lenkillä käyty, huh. En kyllä pidä siitä yhtään mutta on se vaan yritettävä liikkua.
Välillä sitten pyöräilyä ja muuta.
Ai? Etkö tiedä, et olet osa systeemiä, esim pyhiinvaellusmatkoja?En osaa tohon sanoa muuta kuin sen ettei mun ole ollut pakko osallistua mihinkään sleyn touhuihin mukaan, olen vaan opiskellut ja tutustunut ihmisiin tuolla.
Aikuislukiossa ylipäätään on rennompi tunnelma kuin normilukioissa, eikä ryhmänohjaajat ole mitään tiukkapipopirkkoja.
On jos haluaa pysyä kunnossa ja saada muutaman kilon pois.Ei todellakaan ole PAKKO LIIKKUA.
Jaa.Ai? Etkö tiedä, et olet osa systeemiä, esim pyhiinvaellusmatkoja?
Ne kyllä lähtee mut pakolla. Onko se sun tarve vai onku ulkopuolisen? kauheen moni on saanut pois kilonsa mut eivät lopulta käsitä miksi se oli edes niin tärkeää. Mut kai sun täytyy se nähdä kansOn jos haluaa pysyä kunnossa ja saada muutaman kilon pois.
Olen vampyyri.Leikitkö lepakkoa?
Enkä edes puhunut mistään pakosta. Sanoin että on se yritettävä liikkua..Ei todellakaan ole PAKKO LIIKKUA.
Possu*röyh* oho
Päivää " vilkuttaa "Päivää
On vaan välillä niin vaikea lähteä liikenteeseen.Liikkuminen tekee hyvää ja on hyvä mieli sen jälkeen.
NamiKahvia ja kakkua
On vaan välillä niin vaikea lähteä liikenteeseen.
Ja joka askel sattuu nilkkoihin ja jalkateriin mutta periksi en anna. Nyt sentään jo pääsee kävelemään.
Tsemppiä vaikka sattuukin kävely. Sama on välillä ollu minullakin.On vaan välillä niin vaikea lähteä liikenteeseen.
Ja joka askel sattuu nilkkoihin ja jalkateriin mutta periksi en anna. Nyt sentään jo pääsee kävelemään.
Se olisi ehkä hyvä mutta En ilkeä mennä kun on hiukan ylimääräistä vyötäröllä ja muuallaKuulostaa kurjalta.
et pääsisi uimahalliin?
Kiitos. Stemppiä sinulle myös.Tsemppiä vaikka sattuukin kävely. Sama on välillä ollu minullakin.
Kävely sattuu mutta hammasta purren ja kyynel silmäkulmassa kävellään.
Höpsis, ilkeät sinä. Siellä on monella muullakin ylimääräistä ja on ryppyjä tai arpia tai jotain mistä ei itse tykkää.Se olisi ehkä hyvä mutta En ilkeä mennä kun on hiukan ylimääräistä vyötäröllä ja muualla