Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä on niin tätä. Jos keskustellaan julkisella keskustelupalstalla niin toisten puheet saa kyseenalaistaa ilman että se on mitään rikollista. mielipide erot eivät tee kenestäkään rikollista. Jos häntä haukuttaisiin henk. kohtaisuuksiin menevissä aisoissa, asia olisi toinen.
On haukuttu henkilökohtaisista asioista ja levitelty perättömiä puheita tosina.
en usko,näytä?
Kysy häneltä itseltään.
 
Tämä on niin tätä. Jos keskustellaan julkisella keskustelupalstalla niin toisten puheet saa kyseenalaistaa ilman että se on mitään rikollista. mielipide erot eivät tee kenestäkään rikollista. Jos häntä haukuttaisiin henk. kohtaisuuksiin menevissä aisoissa, asia olisi toinen.
no eltsua on kyllä haukuttu kaikilla mahdollisilla tavoilla että kyllä hyvinkin on saattanut kunnianloukkauksen kriteeristö täyttyä

kukaan ei ole sanonut että ei sais olla eri mieltä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
matikassa ei tartte jäädä päähän, riittää kun tajuaa

sillon osaa myös ratkasta
No emmä ihan tota allekirjoita...koska mä tajusin monia asioita mutt ne jotenkin 'luisui' pois pään sisältä kun pääsin kotiin ja tein hetken (jos toisenkin) jotain mielenkiintosempaa(n)

Sieventäminen on kivaa, siitä tykkään!
Mutta en ole siinäKÄÄN expertti!
 
vierailija
On haukuttu henkilökohtaisista asioista ja levitelty perättömiä puheita tosina.

Kysy häneltä itseltään.
No en ole ainakaan minä koska en tiedä mitään henkilökohtaista näistä ihmisistä täällä. jos se on sattunut joskus aikoja sitten kun en ollut vielä täällä. kivoja tyyppejä suurimmaksi osaksi nämä on, välillä toki mielipide ja näkemyseroja on mutta ei se oikeasti rikollista ole. haukkuminen ja muu sellainen on typerää ja minä en sitä harrasta. ja miksi pitää levitellä muista mitään keksittyä juttua.?
 
vierailija
mä nyt kyllä kyseenalaistan tuon väitöksen että menkat aiheuttaa kovaa kuumetta, silläkin uhalla että tämä mielipide olisi jotenkin rikollista. eiväthän ne kuumetta nosta? ei menkat ole mikään tulehdus tai muu.. en ole koskaan kuullut moisesta.
 
mä nyt kyllä kyseenalaistan tuon väitöksen että menkat aiheuttaa kovaa kuumetta, silläkin uhalla että tämä mielipide olisi jotenkin rikollista. eiväthän ne kuumetta nosta? ei menkat ole mikään tulehdus tai muu.. en ole koskaan kuullut moisesta.
Mulla on keskivaikea pco ja vasemmassa munasarjassa vaikea plus jokunen kysta.
Kierukka on helpottanut kipuja, mutta ei vienyt niitä kokonaan pois...ja saat toki kyseenalaistaa aivan mitä haluat, mutta mun kroppani tunnen minä parhaiten ja voi kun nää kivut sillä lähtiskin, että joku ne kyseenalaistaa.
 
vierailija
Mulla on keskivaikea pco ja vasemmassa munasarjassa vaikea plus jokunen kysta.
Kierukka on helpottanut kipuja, mutta ei vienyt niitä kokonaan pois...ja saat toki kyseenalaistaa aivan mitä haluat, mutta mun kroppani tunnen minä parhaiten ja voi kun nää kivut sillä lähtiskin, että joku ne kyseenalaistaa.
Voi ei. en vain ole koskaan kuullut että noin olisi kuumetta. :confused: nyt olen kuullut.
 

Yhteistyössä