etpähän ainaskaan oo tiinennäNyt selvis mikä mulla nosti kuumeen, alkoi nimittäin ihan järkyttävän kivuliaat menkat.
Joka puolelle särkee ja oksettaa ja päässä tuntuu niinkun joku moukarois sisältä ulospäin
etpähän ainaskaan oo tiinennäNyt selvis mikä mulla nosti kuumeen, alkoi nimittäin ihan järkyttävän kivuliaat menkat.
Joka puolelle särkee ja oksettaa ja päässä tuntuu niinkun joku moukarois sisältä ulospäin
No e, enkä tule olemaan!etpähän ainaskaan oo tiinennä
Mulla on parempaakin tekemistä kun kirjotella tänne harmaana.pois rellu harmailemasta. tuo on typerää
en saanu ku 6 pojoaNo e, enkä tule olemaan!
Oletko muuten tehnyt tään?
Tein tuota testiä äskön ja sain 8 pistettä:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006216784.html
En ole ennen sinulle viestitellyt. luuletko ettei täällä ole ketään muuta? jos sinä et ole harmaana niin sitten se on joku "jengiläisesi"Mulla on parempaakin tekemistä kun kirjotella tänne harmaana.
Ja muuten voit olla varma, että saat taas kirjotella ihan keskenäs tänne ja yrittää savustella jotakin toista pois täältä...mä en sun pillis mukaan ala tanssimaan ja voit olla varma, että omaa kuoppaas sä tällä käytöksellä kaivat et kenenkään toisen.
Hyvät jatkot vaan sulle ja kauniit syyspäivät!
Aika helppoja noi kysymykset olikin, tein uusiks ja sain 10..ja tossa vaihtuu toiset kysymykset.en saanu ku 6 pojoa
Älä lesoile. huijaamalla saat 10 pistettä, se tiedetäänAika helppoja noi kysymykset olikin, tein uusiks ja sain 10..ja tossa vaihtuu toiset kysymykset.
Joo, niin oliAika helppoja noi kysymykset olikin, tein uusiks ja sain 10..ja tossa vaihtuu toiset kysymykset.
sain minäkin toisella kerralla 10 mutta Anne Frank tuli toiseen kertaanAika helppoja noi kysymykset olikin, tein uusiks ja sain 10..ja tossa vaihtuu toiset kysymykset.
ei taida Saksan sotahistoria olla sun juttuJoo, niin oli
Tein testin, ja sain oikein 1/10... ja sekin meni arvaamalla
Tavallaan se olis sama mitä sieniä poimisin kun ei niitä kukaan mun tuntemuksella uskaltais syödä kuitenkaan Että mennään vaan, nakataan sit suoraan bioon saalis kun kotiin päästäänMä osaan poimia myrkkysieniä, mutta sä et tuskin sitä ihan hakenut sillä pyynnöllä
on täällä yks vainoharhanen mutta sillä onkin tauti päässyt kehittymään hyvin pitkälleOnko täällä palstalla vainoharhat hyvinkin yleisiä? oletteko altistuneet ympäristömyrkyille...
No mutt mulla varmaan auttoi se, että käsiteltiin viime vuonna historiassa toista maailmansotaaJoo, niin oli
Tein testin, ja sain oikein 1/10... ja sekin meni arvaamalla
Auts.. Kaikki empatiat ja sympatiat ja myötätunnot sulle! *halaus*Nyt selvis mikä mulla nosti kuumeen, alkoi nimittäin ihan järkyttävän kivuliaat menkat.
Älä usko kaikkeaAuts.. Kaikki empatiat ja sympatiat ja myötätunnot sulle! *halaus*
Kiitos, menkkakivut on asia jota ei toivo kenellekään...Auts.. Kaikki empatiat ja sympatiat ja myötätunnot sulle! *halaus*
Joo ei ole. Meinasin nukahtaa jo pelkästään tuota testiä tehdessä.ei taida Saksan sotahistoria olla sun juttu
Huijausta. Vaadin doping-testejäNo mutt mulla varmaan auttoi se, että käsiteltiin viime vuonna historiassa toista maailmansotaa
Samaa mietin. Ihan ihme kysymyksiä. Joku varmasti keksinyt päästäänMiten voitte muistaa saksan sothistoriasta jotain... mä sain 2 pistettä..
Tuo purkki niin pissin siihenHuijausta. Vaadin doping-testejä
Mä tykkään historiasta, mielenkiintoinen aihe..ihan niinkun äidinkieli, maantiede, biologia, psykologia ja englanti!Samaa mietin. Ihan ihme kysymyksiä. Joku varmasti keksinyt päästään
Tämä on niin tätä. Jos keskustellaan julkisella keskustelupalstalla niin toisten puheet saa kyseenalaistaa ilman että se on mitään rikollista. mielipide erot eivät tee kenestäkään rikollista. Jos häntä haukuttaisiin henk. kohtaisuuksiin menevissä aisoissa, asia olisi toinen.Elena on tehnyt rikosilmoituksen tästä palstasta, joten jatka vaan tuota jauhantaa.