Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sama meno täällä ja vielä suora sähkölämmitys...
Niin ärsyttävää kun minäkin aina haaveilin et saisin samanlailla älyttömän määrän kasveja kuin äidinäidilläni oli ja tokassa asunnossa missä asuin kukat menestyi muuten hyvin mutta kissa teki tuhojaan, sen jälkeen kaikki on ollut niin hämäriä ettei kasvit elä. Kukka lamppu joo, olis varmaan hyvä, mut ei se auta jos rehut pitää pattereitten takia levitellä pitkin kämppää(n)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Mä pesin ensin siemenet hedelmälihasta, annoin kuivahtaa muutaman päivän niin et päällimmäisen ruskean kuoren sai irrotettua, sit laitoin siemenen multaruukkuun terävämpi puoli ylöspäin niin et vajaa puolet siemenestä näkyi ja rei'itetyn pussin ruukun päälle. Tasainen kosteus koko ajan:) Sumuttelin välillä sumutepullolla.
Tämä kyllä kuulosti monimutkaiselta operaatiolta. Pakko antaa kymmenen pistettä ja papukaijamerkki
 
Mä pesin ensin siemenet hedelmälihasta, annoin kuivahtaa muutaman päivän niin et päällimmäisen ruskean kuoren sai irrotettua, sit laitoin siemenen multaruukkuun terävämpi puoli ylöspäin niin et vajaa puolet siemenestä näkyi ja rei'itetyn pussin ruukun päälle. Tasainen kosteus koko ajan:) Sumuttelin välillä sumutepullolla.
:alien: Nyt vedit pau lat. Tai:kirkkaasti sen kasvivirityksien yli.
 
Se on hieno viherkasvi:) Ei kai tuo kuki, tai siinä oli joku monta vuotta ennenkuin alkaa kukkiin, jos alkaa. Mä veikkaan ettei tuo selviä talvesta meillä, mut jos selviää ja hyvin kasvaa niin siitä tulee ihan helkutin iso. Eli tiedän jo etukäteen että miehen kans joutuu jossain välissä vähän neuvotteluja käymään:ROFLMAO: Meidän asunto kun on vähän pieni...:oops:
Avokado on tosiaan viimeistään parin vuoden päästä liian iso sisätiloihin, paitsi jos sattuu asumaan suuressa kasvihuoneessa. Mutta muutaman vuoden ajan eksoottinen viherkasvi, hedelmiä on turha odotella.
 
Ooooo :love: palstan rakastavaiset täällä kinaamassa pulla ja sovinisti :love:
Ei tää ollu vielä kina. Muista asioista oon m1ehen kans aika samoilla linjoilla, mut seksiaiheessa se muuttuu joksikin autistiseksi seksivispaimeksi joka on epäkunnossa...(onneks mun keittiössä ei ole samanlaista vispainta)

Nyt meen nukkumaan, huomenna työpäivä.

Öitä kaikille. :)
 
Ei tää ollu vielä kina. Muista asioista oon m1ehen kans aika samoilla linjoilla, mut seksiaiheessa se muuttuu joksikin autistiseksi seksivispaimeksi joka on epäkunnossa...(onneks mun keittiössä ei ole samanlaista vispainta)

Nyt meen nukkumaan, huomenna työpäivä.

Öitä kaikille. :)
Hyvää yötä, ehkä unissasi olet (tietenkin tahtomattasi) hetken seksivispainlinjoilla ;)
Ihminen muistaa aamulla vain murto-osan unistaan...
 

Yhteistyössä