Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sä sanoit niin ensin. Myönnätkö vai Jankutetaanko nyt siitä seuraava puoli tuntia?
Sä voit jankuttaa keskenäs vaikka puoli elämääs asioista, tosiasia on se että haukuit valehtelijaksi minua noissa viesteissäsi, joten ystävällisesti ensiksi pyysin avaan silmät ja ottamaan lääkkeet jne..ja vasta sitten sanoit että avaa ne silmäs tai ne avataan.
*vetäytyy tästä aiheesta ja jatkaa toisten viesteistä tykkäämistä niin paljon kuin huvittaa*
sä voit jäädä tohon outoon vihaan ja katkeruuteen aivan rauhassa kytemään, ei vois vähempää kiinnostaa *yläpiukku*
 
vierailija
Sä voit jankuttaa keskenäs vaikka puoli elämääs asioista, tosiasia on se että haukuit valehtelijaksi minua noissa viesteissäsi, joten ystävällisesti ensiksi pyysin avaan silmät ja ottamaan lääkkeet jne..ja vasta sitten sanoit että avaa ne silmäs tai ne avataan.
*vetäytyy tästä aiheesta ja jatkaa toisten viesteistä tykkäämistä niin paljon kuin huvittaa*
sä voit jäädä tohon outoon vihaan ja katkeruuteen aivan rauhassa kytemään, ei vois vähempää kiinnostaa *yläpiukku*
Sä sanoit niin ensin. Mutta jos haluat pilata kaisin synttärit niin pilaa sitten.

Sä olet väärinpeukuttaja. Pilaat onnittelut toiselta.
 
vierailija
Sä voit jankuttaa keskenäs vaikka puoli elämääs asioista, tosiasia on se että haukuit valehtelijaksi minua noissa viesteissäsi, joten ystävällisesti ensiksi pyysin avaan silmät ja ottamaan lääkkeet jne..ja vasta sitten sanoit että avaa ne silmäs tai ne avataan.
*vetäytyy tästä aiheesta ja jatkaa toisten viesteistä tykkäämistä niin paljon kuin huvittaa*
sä voit jäädä tohon outoon vihaan ja katkeruuteen aivan rauhassa kytemään, ei vois vähempää kiinnostaa *yläpiukku*
Väkivaltaa :poop:
 
vierailija
Kevennystä pahaan mieleen.

Happy Birthday to You
Happy Birthday to You
Happy Birthday Dear Kais
Happy Birthday to You.

From good friends and true,
From old friends and new,
May good luck go with you,
And happiness too.


*Laulelee ja pomppaa kakusta*
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tämä stoori ei ole paranormaali. Kertoo miehestä ja naisesta jotka ei tiedä ollakko vai eikö olla yhdessä. Vihdoinkin pääsivät makkarin puolelle. :LOL:
Mä luen parhaillaan Jari Tervon Layla kirjaa, olen kohdassa missä turkkilaispoliisit keskeyttävät suvun miehiä tekemästä 15 vuotiaalle tytölle kunniamurhaa...ihan järkyttävä kertomus.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Aqela
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä