Ei sun tarvia. Viesteistä saa tykätä muutkin.Ei ole turhaa. Puolustan sinua.
Ei sun tarvia. Viesteistä saa tykätä muutkin.Ei ole turhaa. Puolustan sinua.
Tuskin ne edes päästää suljetulta ulos, mutta ainahan sitä toivoa saa.Paskat se mitään uskaltaa.
Ei niin saa tehdä. Synttäriviestit ovat yksityisasia. Muita peukuta ja paskanna miten sattuu.Mitä jos hommaisit elämääsi jotain sisältöä niin alkaisi prioriteetit järjestyä pään sisällä oikeisiin mittasuhteisiin?
Ei ole kovin tervettä, jos jonkun tykkäykset mammapalstalla ottavat noin koville ja arvaa mitä..ihan vaan sun ja sun ystävän iloksi aion jatkossakin tykkäillä ihan kenen viestejä haluan.
Voi oletko sä suljetulla. No sehän selittää asian. Siksi et osaa käyttäytyäTuskin ne edes päästää suljetulta ulos, mutta ainahan sitä toivoa saa.
Hyvä että asia tuli selväksi.Muita peukuta ja paskanna miten sattuu.
Joo ollaan sun kanssa vierekkäisissä huoneissa.Voi oletko sä suljetulla. No sehän selittää asian. Siksi et osaa käyttäytyä
Joo ollaan sun kanssa vierekkäisissä huoneissa.
Tulen, älä huoli.Hyvä että asia tuli selväksi.
Et siis ole tulossa antamaan nyrkistä peukutuksen takia?
No voi harmi, olisit nyt tullut kun väsyttää tää sun uhon määrä.
En todellakaan huoli, keittelen kahvia tai teetä vai haenko pepsi maxia? Niin?Tulen, älä huoli.
Kukahan se ensin oli niittaamassa luomia otsaan? Kuka? No jos et muista niin kerron vastauksen:sinä. eli tuntuuko rohkealta?En todellakaan huoli, keittelen kahvia tai teetä vai haenko pepsi maxia? Niin?
Tuntuu varmaan hel*etin rohkealta ajatella toisten satuttamista, mitäpä jos koittaisit joskus käyttäytyä inhimillisesti toista kohtaan?
Uhkailetko sinä nykyään jo naisiakin väkivallalla?Tulen, älä huoli.
Hän sanoi niin vain sen takia, koska sinä jankutit samaa pjaskaa kaverisi kanssa vaikka kaikki pyysivät lopettamaan.Kaikki.Kukahan se ensin oli niittaamassa luomia otsaan? Kuka? No jos et muista niin kerron vastauksen:sinä. eli tuntuuko rohkealta?
Tässä. Sitten sanoin että mä niittaan sitten sulle hymiön otsaan jos niittaamaan kerta käydään.Höpöhöpö, jos väität jotain mikä ei pidä paikkaansa niin ne silmät on parasta avata tai yläläpsyttimet niitataan otsaan kiinni.
Kukaan ei ole pyytänyt lopettamaanHän sanoi niin vain sen takia, koska sinä jankutit samaa pjaskaa kaverisi kanssa vaikka kaikki pyysivät lopettamaan.Kaikki.
Ole sinä trolli hiljaa sielläUhkailetko sinä nykyään jo naisiakin väkivallalla?
Jäkätikäkäti, itte sä jankutit tyhjänpäivästä soopaa niinkun joku sekopäinen...mutta ihan sama.Kukahan se ensin oli niittaamassa luomia otsaan? Kuka? No jos et muista niin kerron vastauksen:sinä. eli tuntuuko rohkealta?
Sä sanoit niin ensin. Myönnätkö vai Jankutetaanko nyt siitä seuraava puoli tuntia?Jäkätikäkäti, itte sä jankutit tyhjänpäivästä soopaa niinkun joku sekopäinen...mutta ihan sama.
Senkun tuut ja teet ihan mitä lystää, jos kerran sulle kuuluu se kenen viesteistä täällä kukin tykkää.
Voisitko nyt jo lopettaa ? Ihan oikeesti. Mie en halua että mun synttärionnitteluista tapellaan tällä tavalla.Kukaan ei ole pyytänyt lopettamaan
[ACH]
..mulla meni löysät housuun
Jos rellu myöntää että puhui niittaamisesta ensin. Siitä en ota syytä niskoilleni.Voisitko nyt jo lopettaa ? Ihan oikeesti. Mie en halua että mun synttärionnitteluista tapellaan tällä tavalla.
Sä olet kuumaGod damn miten kuuma kirja.. jota luen.
Älä nyt jaksa.Jos rellu myöntää että puhui niittaamisesta ensin. Siitä en ota syytä niskoilleni.
Ai ette halua lopettaa... No sama se on minulle. Rellu puhui siitä ensin ja nyt sinäkin uhkailet.Älä nyt jaksa.
Sulle pitäs niitata niin monta asiaa kumisevaan otsalohkoosi että loppujen lopuksi ei edes kannata tuhlata suhun energiaa, aikaa eikä vaivaa. Turha on turhaa.