onks hän sun naapurin isäntä vai emäntä?Ähh, eksyin naapurin harvennushakkuulle.
Nyt en osaa takas...
onks hän sun naapurin isäntä vai emäntä?Ähh, eksyin naapurin harvennushakkuulle.
Nyt en osaa takas...
Muut saa suolapähkinät ja sä saat pullatyyyyhhhyyyyhhhyyyy
Pelataan mieluummin pokeria isolla porukalla ja viedään echolta hänen omaisuus, eli pussillinen suolapähkinöitä ja muutama pulla
Ai mahdoton, mä en kyllä mitn nettirahapelijuttua uskaltais kokeillakaan..mulle ihan huikeeks jännärinäytelmäks riittää se kun silloin harvakseltaan parikolme kertaa vuoteen teen yhren lottorivinEn niin paljoa, että kannattaisi tuöy lopettaa, mutta kyllä siitä vuodessa joululahjarahat tienaa. Se on enemmän ajanviettoa (tuhlausta)
Toi oli ihan hyväElokuva the Highwaymen ja olut.
Eiiiii, mä otan pähkinät ja muut jakaa sun pullatMuut saa suolapähkinät ja sä saat pullat
Ähh, eksyin naapurin harvennushakkuulle.
Nyt en osaa takas...
Mä haluun molempiaEiiiii, mä otan pähkinät ja muut jakaa sun pullat
Voiherranmunjeesunkanssas...nyt jos ei tuon kuvan kans menny ens yön unikuvat ni sitte laitan rastia seinäänÄhh, eksyin naapurin harvennushakkuulle.
Nyt en osaa takas...
Mä voisin ottaa viinimarjojaMä haluun molempia
Rusinapullaa, hyi...Eiiiii, mä otan pähkinät ja muut jakaa sun pullat
Sää saat Echon pullapussinMä voisin ottaa viinimarjoja
Syötän ne sorsille...Sää saat Echon pullapussin
Jaa sen MUIVIpussin?Syötän ne sorsille...
Mutku jos tarjolla on kerta suolapähkinöitä ja pullaa niin....sitte sää vissiit oot joku mäkkaiveri kun saat ne mixattua viinimarjoiksiMä voisin ottaa viinimarjoja
Saan Ellun Mantan
Tarjolla oli niitä, mutta Echo kyllä hakee viinimarjat minua vartenMutku jos tarjolla on kerta suolapähkinöitä ja pullaa niin....sitte sää vissiit oot joku mäkkaiveri kun saat ne mixattua viinimarjoiksi
Mäkin kyllä voisin makustella viiniksii mieluummin
En mä rusinapullaa tee. Päällimmäiset rusinat kärtsähtää uunissa aina, ja vois jauhaa joidenki kahviin...Rusinapullaa, hyi...
Ihme orjana oloa.
Joo eiku sä et pelaa, sä kokkaat meille ruokaa syötäväks ja pidät meidät elossa koko pokerimaratoonin ajan!*piilottaa kissan*
Raaka taikina maistuu raalta taikinalta...En mä rusinapullaa tee. Päällimmäiset rusinat kärtsähtää uunissa aina, ja vois jauhaa joidenki kahviin...
Mutta teen kanelisokeri-voipullaa jonka jätän ihan aavistuksen keskeltä raa'aksi...on mehevää.
Tarjolla oli niitä, mutta Echo kyllä hakee viinimarjat minua varten
Sä et ymmärrä. Se on päältä kypsän näköstä, mut ihan sisimmäinen osa on vähän tahmeaa...Raaka taikina maistuu raalta taikinalta...
Ai niin juu, Se Koivikossajuoksentelu...kyllä siellä varmasti muutama makoisa marjapuskakin löytyyTarjolla oli niitä, mutta Echo kyllä hakee viinimarjat minua varten
No et sentään olis mikään seksiorjaIhme orjana oloa.