Voin vaeltaa koivikkoon, jos sä otat sukset ja menet niillä kuuseen.Vaella sinne koivikkoon. Siellä stressi helpottaa
Voin vaeltaa koivikkoon, jos sä otat sukset ja menet niillä kuuseen.Vaella sinne koivikkoon. Siellä stressi helpottaa
Mä mietin kuka tuo -harmaa on. Illasta toiseen käy muikistelemassa täällä ketjussa. Ihan mukava harmaaksi, mutta epäilyttää...
Mä olen ihmetellyt samaa ja vissiin aika moni muukinMä mietin kuka tuo -harmaa on. Illasta toiseen käy muikistelemassa täällä ketjussa. Ihan mukava harmaaksi, mutta epäilyttää...
Onko se Uniaika-ketjusta joku "nyt mä peittelen sut ja sopotan korvaan ja puristelen sun finnit..."
Mitäs hyvää musta kisu on tänään särpinyt?
Tiu tau tulkku, hyvin luistaa suksi.
Onko täällä palstalla vain yksi har-maa?Mä mietin kuka tuo -harmaa on. Illasta toiseen käy muikistelemassa täällä ketjussa. Ihan mukava harmaaksi, mutta epäilyttää...
Onko se Uniaika-ketjusta joku "nyt mä peittelen sut ja sopotan korvaan ja puristelen sun finnit..."
Tiu tau tulkku, pilluun meni mulkku
Muutama olunen.Mitäs hyvää musta kisu on tänään särpinyt?
Naisiako metsästit lähikapakassatuli kävästyä sorsajahissa
sain 2 punahuulisorsaa + silkkipöksyuikun
Eiköhän ne pysy siellä omassa kuplassaanMä mietin kuka tuo -harmaa on. Illasta toiseen käy muikistelemassa täällä ketjussa. Ihan mukava harmaaksi, mutta epäilyttää...
ja mä nukuin kolmen tunnin iltapäiväunet ja nyt oon miettinyt millä sanoin kerron tämän yön unille jäähyväisetMuutama olunen.
ja mä nukuin kolmen tunnin iltapäiväunet ja nyt oon miettinyt millä sanoin kerron tämän yön unille jäähyväiset
Ja huomenna on koulua tsot tsot
Kaiken maailman duck faceja se on saalistanu.tuli kävästyä sorsajahissa
sain 2 punahuulisorsaa + silkkipöksyuikun
Siinä menee kyllä yöunet sekaisin, jos nukkuu päivällä liian kauan. Muistan yliopistoajoilta, kun oli monta tenttiä viikon sisällä, niin tuli nukuttua todella vähän. Yhden tentin jälkeen tulin kotiin puolilta päivin ja väsytti todella paljon, joten ajattelin nukkua pienet päiväunet. No sitten kun heräsin, niin oli aivan hämärää ja kello oli puoli seitsemän. Olin aivan pihalla, että oliko aamu vai ilta. Oli onneksi ilta, mutta sitten ei saanut taaskaan yöllä untaja mä nukuin kolmen tunnin iltapäiväunet ja nyt oon miettinyt millä sanoin kerron tämän yön unille jäähyväiset
Mä kysyin että mitä hyvää sä oot särpiny, en käskeny kertomaan että kusit pulloon.Muutama olunen.
Ohrapirtelöä. Jotkut tykkää, jotkut ei. Itse voin joskus ottaa yhden saunan jälkeen.Mä kysyin että mitä hyvää sä oot särpiny, en käskeny kertomaan että kusit pulloon.
*ei ymmärrä oluen mausta tykkääviä edes alkoholittomana*
Sortunut samaan monta kertaa ''Mä torkahan vaan hetkeks, krooh...'' ja sitten herään myöhemmin ja mietin missä olen ja mitä tapahtuiSiinä menee kyllä yöunet sekaisin, jos nukkuu päivällä liian kauan. Muistan yliopistoajoilta, kun oli monta tenttiä viikon sisällä, niin tuli nukuttua todella vähän. Yhden tentin jälkeen tulin kotiin puolilta päivin ja väsytti todella paljon, joten ajattelin nukkua pienet päiväunet. No sitten kun heräsin, niin oli aivan hämärää ja kello oli puoli seitsemän. Olin aivan pihalla, että oliko aamu vai ilta. Oli onneksi ilta, mutta sitten ei saanut taaskaan yöllä unta
aina lasahtaa kun maali on ampumaetäisyydelläKaiken maailman duck faceja se on saalistanu.
Ei, mutta kun yleensä harmailta saa vihamielistä "muistatko miten kämmäsit palstalla kesällä 2014, mäpä muistan/jahas Ekko taas lihoo niinku Valion voivuori ennen Venäjällä/kurkumasyanidipsykedeliaa...suustalähteenahkanyt mut täs ois silti pari linkkiä/pippelipippeliEkkollakoivikossahihihii,"Onko täällä palstalla vain yksi har-maa?