Noo ei sun porkkanapaakkelssikaan ihan pelkkää pohjatuulta ole.No mitäs jos laskisit ne kalorit vaikka ensiks siitä mehukkaasta kanelipullasta, mikä on valmistettu juhlavehnäs-ohjeella?
Noo ei sun porkkanapaakkelssikaan ihan pelkkää pohjatuulta ole.No mitäs jos laskisit ne kalorit vaikka ensiks siitä mehukkaasta kanelipullasta, mikä on valmistettu juhlavehnäs-ohjeella?
Mulla on pullaa pillussa?
Kuin niin mun, kun just sanoin etten ole sellasta ikinä ees maistanut?Noo ei sun porkkanapaakkelssikaan ihan pelkkää pohjatuulta ole.
Et sä tuosta porkkanakakun maistamattomuudesta maininnu mitään...?Kuin niin mun, kun just sanoin etten ole sellasta ikinä ees maistanut?
No sen porkkanan takia?
Ai niin mun piti se laittaa tuohon, mutta kun olen aina se joka sanoo etten syö sitä enkä tätä jne niin aattelin kerrankin olla sanomatta mittää koko asiastaEt sä tuosta porkkanakakun maistamattomuudesta maininnu mitään...?
Mut kannattaa maistaa. Tai tehdä itse: kahviloissa ne saattaa olla ällömakeita ja kuiviakin, mut kun tekee itse ja tunkee ne pähkinät ja ananakset siihen, niin tulee tosi mehukasta.Ai niin mun piti se laittaa tuohon, mutta kun olen aina se joka sanoo etten syö sitä enkä tätä jne niin aattelin kerrankin olla sanomatta mittää koko asiasta
En mä ole oikein makeen perään, tykkään enemmän suolasesta tai mieluummin tulisesta ruoastaMut kannattaa maistaa. Tai tehdä itse: kahviloissa ne saattaa olla ällömakeita ja kuiviakin, mut kun tekee itse ja tunkee ne pähkinät ja ananakset siihen, niin tulee tosi mehukasta.
Mut eka kerralla ei vielä jää koukkuun, se maistui jopa vähän omituiselle, mut vaatii totuttelua.
Jätät mulle...pitääks mun syödä ne kaikki?En mä ole oikein makeen perään, tykkään enemmän suolasesta tai mieluummin tulisesta ruoasta
Mutta jätän sulle noi makeat herkut
olen kiukkuinen ja ilkeä
Kyllä, koivikossa..tänäänJätät mulle...pitääks mun syödä ne kaikki?
Jos jotain makeaa pitää syödä, niin itsetehty korvapuusti on parasta.Jätät mulle...pitääks mun syödä ne kaikki?
Eikö sillä ole tytärkin? Ja ei kerta homoksi teeHomppeliko siitäkin on tullu?
Tuu vahtimaan passiin ettei Lauri vie mua.Kyllä, koivikossa..tänään
Se erosi tasan vuosi sitten toisesta vaimostaan ja on muistaakseni 2 lasta.Eikö sillä ole tytärkin? Ja ei kerta homoksi tee
No mikäs siinä sitten, jos on nyt onnellinen.Se erosi tasan vuosi sitten toisesta vaimostaan ja on muistaakseni 2 lasta.
Niin mut onkse homo?No mikäs siinä sitten, jos on nyt onnellinen.
Ei tee niin, mutta nimen siitä kyllä saa.Eikö sillä ole tytärkin? Ja ei kerta homoksi tee
Menitte siis naimisiin ja otit hänen sukunimensä vai?Ei tee niin, mutta nimen siitä kyllä saa.
Ite oon tehny kaikkinaisia töitä, rakentanut siltoja, rakentanut taloja, mutta kukaan ei ole kutsunut mua rakentajaksi.
Kerran, vain yhden kerran otin miehen elimen suuhuni ja siitä saakka olen nimeä kantanut siitä.
Vaella sinne koivikkoon. Siellä stressi helpottaaTylsää.
Tai siis kyllähän täällä kotona hommia olisi, pitäis mennä vaan vaeltelemaan puhtaiden pyykkivuorien seassa: alkkari-Alpeilla, Housu-Himalajalla ja Paita-Pyreneillä...
Likavaate-vuoret onkin niin korkeat että tarttee lisähappea kiipeämiseen...