Aqela
On mukavan viileää.Juu ei onneks pitänyt paikkansa ne sade ennusteet, koko päivän paistanut aurinko!
Nyt kyllä tuulee sen verran sutjakkaasti, että saa nähä alkaako satamaan jossain vaiheessa.
On mukavan viileää.Juu ei onneks pitänyt paikkansa ne sade ennusteet, koko päivän paistanut aurinko!
Nyt kyllä tuulee sen verran sutjakkaasti, että saa nähä alkaako satamaan jossain vaiheessa.
Juu mä avasin isomman ikkunan kanssa ja nautin nyt hetkon tuosta tuulestaOn mukavan viileää.
Juu mä avasin perärönttelin kanssa ja nautin nyt hetkon tuosta suolikaasun tuomasta tuulesta
Tääl tuulee kans, aurinko posottaa ihanan lämpimästi mut tuuli heittää taas ärsyttävästi pörrön sekasin ja silmille. Onneks "saa" olla sisällä laittamassa ruokaa ettei tartte ulkona ollaJuu ei onneks pitänyt paikkansa ne sade ennusteet, koko päivän paistanut aurinko!
Ai hitsi nyt maistuis tollanen tonnikalasalaatti Meillä kohta syödään kokonaisia siipiä ja riisiä+kasviksiaLuoja, että oli kuuma työpäivä!
Nyt tehtailen riisipuuroa aamupalaksi, makaroni-tonnikalasalaattia lounaaksi ja mies saa hoitaa päivällisen.
Sen toiveen on monikin musta heittänyt...Kenen idea se ketju kirjautuneille sitten oli jos ei sinun?
Joo, avasin ranskanletin ja nyt pään ympärillä on sellanen 'kiva' tuulenpesä sen jälkeen kun tulin ulkoa kotiinTääl tuulee kans, aurinko posottaa ihanan lämpimästi mut tuuli heittää taas ärsyttävästi pörrön sekasin ja silmille. Onneks "saa" olla sisällä laittamassa ruokaa ettei tartte ulkona olla
Mä söin jauhelihakeittoa...Luoja, että oli kuuma työpäivä!
Nyt tehtailen riisipuuroa aamupalaksi, makaroni-tonnikalasalaattia lounaaksi ja mies saa hoitaa päivällisen.
Aijaahas(Joo oon syöny liikaa pullaa koivikossa, tiedetään...)
Herukoita meillä poimitaan vielä. Sitten teen niistä oksista kompostin: tuoksuu pitkään hyvälle se risukoppa. Mies saa iskeä maahan ne kuusenlatvat, joihin punon ne roilakkeet.Sorsiahan nyt jahdataan, mustikat ja vadelmat on pakastimessa ja puolukat saa vielä kypsyä
Pulla maistuu parhaimmalle koivikossa.Joo, avasin ranskanletin ja nyt pään ympärillä on sellanen 'kiva' tuulenpesä sen jälkeen kun tulin ulkoa kotiin
Mä söin jauhelihakeittoa...
Aijaahas
Pulla maistuu parhaiten kun heittää sillä vesilintua tai leikkii kuulantyöntäjääPulla maistuu parhaimmalle koivikossa.
Tulee vaan mieleen kun näin joskus Lauri Tähkän sen "Morsian"-biisin videon että siellä joku nelikymppinen matami oottaa metässä kun Lauri on stalkannu sitä ensin 16 vuotta...
Pulla maistuu parhaiten kun heittää sillä fitness-ihmisiä tai leikkii ettei kanelipulla muka kiinnosta, vaikka kuola valuu kummiski
Mä en pullaa ole syönyt sitten lapsuus ajan kuin muutaman kerran ja senkin tein jonkun vanhan mummon mieliksi
Se olis terveellisempää kuin pulla!Nyt tekee mieli porkkanapiirakkaa.
Älkää pelätkö, en meinaa tehdä sitä.
Miten sä oot voinu välttyä? Sehän on suomalaisten melkein kansallisleivonnainen.Mä en pullaa ole syönyt sitten lapsuus ajan kuin muutaman kerran ja senkin tein jonkun vanhan mummon mieliksi
Millä perusteella? Tuorejuustopäällinen on raskas.Se olis terveellisempää kuin pulla!
Koska en tykkää siitä, sellasta kuivaa pullamössööMiten sä oot voinu välttyä? Sehän on suomalaisten melkein kansallisleivonnainen.
No sen porkkanan takia?Millä perusteella? Tuorejuustopäällinen on raskas.
Eikun rasittaa munuaisia liiaksi kun siinä on phosporalaineksetMillä perusteella? Tuorejuustopäällinen on raskas.
Sä et oo syöny oikein mehukasta kanelipullaa juhlavehnäs-ohjeella. Siihen tulee öö 100 kg sokeria, 80 kg voita, 100 kananmunaa, kanelia, sit taas voita...Koska en tykkää siitä, sellasta kuivaa pullamössöö
Lapsena tykkäsin korvapuusteista, mutta vaan juuri valmistettuina
Joo mut ois mukava laskea kalorit.No sen porkkanan takia?
Juu en enkä syöSä et oo syöny oikein mehukasta kanelipullaa juhlavehnäs-ohjeella. Siihen tulee öö 100 kg sokeria, 80 kg voita, 100 kananmunaa, kanelia, sit taas voita...
Jotkut osaa kyllä tehdä kuivaa pullaa.
No mitäs jos laskisit ne kalorit vaikka ensiks siitä mehukkaasta kanelipullasta, mikä on valmistettu juhlavehnäs-ohjeella?Joo mut ois mukava laskea kalorit.