Ai nii. Olen täs ny hetken vetäny täällä kavereille skitanrämpyttelykerhoa, kun täällä on omieni lisäksi pari akustista. Sillai, et saunapäivä on skittailta, ne tulee jotka pääsee jos huvittaa. En mä mikään kitaristi ole mut kun kundit halus, et joku opettais rämpyttelyn alkeet. No, ollaan kahlattu perussoinnut läpi ja barre-otteet tuottaa tietty hankaluuksia ja sointujen vaihtopaikat ja sensemmoiset.
No otin tuubin avuksi niin tossa taannoin kundit ihmetteli Achy Breaky Heartia, et biisissä ei tosiaankaan ole kuin A ja E... mut biisi vaan ei ollu tuttu, eikä kaikilta englanti taitu ni se jäi vaan semmoiseksi ihmettelyksi.
Itte asiassa hemmetin vaikea löytää tuttuja helpposointuisia biisejä jotka tuubissa/levyllä menis just helposta sävellajista. I will staykin menee aamollissa ja siin tartte Äffää, joka on aloittelijalle veemäinen barre-sointu
Mut tänään iskin jackpottiin kun hokasin Juicen Rakkauden ammattilaisen. Sointukierto koko biisin läpi D-G-A-A
Ei menny kuin hetki niin äijät oli juonesta kiinni.
Oisitte nähny äijien ilmeet kun ne totes, että hitsi, vasta näin vähän aikaa treenattu ja nyt me jo osataan kokonainen Juicen biisi. Hitsi, että toi Aksu on hyvä skittamaikka.
Mä veikkaan, et täällä Juice soi lähipäivät kyllästymispisteeseen saakka.