The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Niin,huonoja puolia tuolla on,että asukkaisiin ehtii kiintyä tietyllä tapaa ja on kuitenkin osa sen verran iäkkäitä ja on sairauksia. Joskus kunto heikkenee hyvin nopeasti. Oli just saattohoito aloitettu kun jäin lomalle. :(
Mä olin juniorina yhden kesän leikkaussalin vaksina. Siin oli sisätautiosastolla vanha mies, sukellusveneveteraani joka pieneni olemattomiin sen yhden kesän aikana. Ensin amputoitiin käsi, sitten jalka jne ja mä kannoin vanhaa miestä kesän aikana pala kerrallaan sairaalajätteisiin. Oli vielä hengissä kun kesätyöni loppui mut ei hänestä paljoa ollut jäljellä. Tulen muistamaan hänet aina.

• Tykkää
Reactions: Kais
Mä olin juniorina yhden kesän leikkaussalin vaksina. Siin oli sisätautiosastolla vanha mies, sukellusveneveteraani joka pieneni olemattomiin sen yhden kesän aikana. Ensin amputoitiin käsi, sitten jalka jne ja mä kannoin vanhaa miestä kesän aikana pala kerrallaan sairaalajätteisiin. Oli vielä hengissä kun kesätyöni loppui mut ei hänestä paljoa ollut jäljellä. Tulen muistamaan hänet aina.
:(;) Toi on kyllä ikävää. Pala palalta. :(
Juuh,kyllä nuo menehtyneet muistaa,vaikka nyt ei ehkä sure samalla tavalla kuin heidän omaiset.

:sneaky::ROFLMAO:

Päivää kettinkiin. Vietin eilisen siivouspäivän tänään.
Eilinen tulikin vietettyä - "näin maataan migreenin kourissa toista vuorokautta"-päivää.

Mut miks kamanhankintakuume nousee sitä mukaa kun rahapussi kuun loppua kohti laihtuu?
Tommoinenkin lähtis ny alle kahdensadan kun just ny ei sitä rahaa ole lahkeesta tiputettavaksi.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Eilinen tulikin vietettyä - "näin maataan migreenin kourissa toista vuorokautta"-päivää.

Mut miks kamanhankintakuume nousee sitä mukaa kun rahapussi kuun loppua kohti laihtuu?
Tommoinenkin lähtis ny alle kahdensadan kun just ny ei sitä rahaa ole lahkeesta tiputettavaksi.
Toivottavasti migreeni on helpottunut.

Wautsi, toi on hieno!

Päivää kettinkiin.
Saunottu. No, Gulliver ei käyny saunassa vaan mä suihkuttelin hänet puhtaaksi tossa saunan pihassa. Kylmä vesi kuulemma on hyvää juotavaksi mutta pesuveden pitää olla lämpöistä. Hauvelini taitaa olla hobitti? Söiskin mielellään kuus kertaa päivässä ja ainakin kaks aamiaista, tai illallista kuten tänään.

Talviturkki tuli heitettyä.

• Tykkää
Reactions: r0s