Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hurja tutkimustulos. Oon viikon ajan kahtena iltana syöny suklaata ja oottanu että aamulla peilistä katsoo naispuolinen Jabba the Hut. Mut oon ollukin seuraavana aamuna hoikempi! :eek: :love:

Mut leivän syöminen on ehkä turvottavinta. En tule koskaan leivästä luopumaan koska se pitää suoliston kunnossa, mutta ehkä 3-4 siivua päivässä riittäis.
Oliko se unta?

Eikö muka mee yöunet?
Mä kerron aamulla:ROFLMAO:
Ei mulla yleensä oo kahvi vaikuttanut uniin, viime yönä nukuin huonosti ja heräilin vaikken illalla juonut kahvia ollenkaan, aamulla vain ja töiden jälkeen 1/2 pienen kupin. Sit vastaavasti on öitä jolloin juon kahvia mut nukun kuin tukki. Närästys on ainoa unia haittaava riski mut sitäkään ei aina tule.

• Tykkää
Reactions: ruuttis ja Ellimaar
Mä kerron aamulla:ROFLMAO:
Ei mulla yleensä oo kahvi vaikuttanut uniin, viime yönä nukuin huonosti ja heräilin vaikken illalla juonut kahvia ollenkaan, aamulla vain ja töiden jälkeen 1/2 pienen kupin. Sit vastaavasti on öitä jolloin juon kahvia mut nukun kuin tukki. Närästys on ainoa unia haittaava riski mut sitäkään ei aina tule.
Kahvin kofeiinin piristävä vaikutus taitaa aika paljon perustua uskoon. Minä voin juoda kaksi isoa kuppia kahvia ja mennä suoraan nukkumaan. Uni tulee viimeistään muutamassa minuutissa. Olen ilmeisesti immuuni kofeiinille?

Toinen tulkinta piristää minua (ja se ei ole kahvi)

• Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä