vierailija
kirjottaa kaiken aikaa niin et ei ymmärrä vastauksia lukeaNäit varmaan unta?
kirjottaa kaiken aikaa niin et ei ymmärrä vastauksia lukeaNäit varmaan unta?
Oliko se unta?Hurja tutkimustulos. Oon viikon ajan kahtena iltana syöny suklaata ja oottanu että aamulla peilistä katsoo naispuolinen Jabba the Hut. Mut oon ollukin seuraavana aamuna hoikempi!
Mut leivän syöminen on ehkä turvottavinta. En tule koskaan leivästä luopumaan koska se pitää suoliston kunnossa, mutta ehkä 3-4 siivua päivässä riittäis.
tuossa on kipene perrääJos mun pitäs sovintoseksut pistää joka väittelystä niin olisin ruutiksen kanssa jatkuvassa ähellyksessä...
huonosti
Optimus Prime lensi taivaisiin.
Miten me nyt pärjätään?
huonosti
niimpäNo just siltä mustakin tuntuu!
Etenki kun en saanut (vielä) edes sitä uutta ysikymppistä.
Tai kyl kultainen volvokin voisi paikata.
Juu, heräs 2min ennenkun wingsit valmistu Meidän TurhapuroJoko heräsi?
ihana.Juu, heräs 2min ennenkun wingsit valmistu Meidän Turhapuro
Eikö muka mee yöunet?Keittelin just meille iltakaffeet
Sen kanssa kuuluu kyl olla joko uusia pottuja ja/tai keitettyjä kananmunia/ruisleipää.Mä söin abban ruohosipuli & tillisilliä melkein puolikkaan purkillisen ja nyt on ihan byökkis olo
Niin kuuluis, mutta kumpaakaan ei ole ja teki mieli jtn suolaista ja samalla kun kattelin tuota vankilasarjaa, söin huomaamatta ihan liikaaSen kanssa kuuluu kyl olla joko uusia pottuja ja/tai keitettyjä kananmunia/ruisleipää.
Sun mies haistoi,että nyt alkaa olemaan valmista ja eiku syömäänJuu, heräs 2min ennenkun wingsit valmistu Meidän Turhapuro
Keittelin just meille iltakaffeet
Mä kerron aamullaEikö muka mee yöunet?
Eikö noi oo aika suolaisia yksistään ?Mä söin abban ruohosipuli & tillisilliä melkein puolikkaan purkillisen ja nyt on ihan byökkis olo
Samaa mietin, en pelkältään pystyis syömään, mut vaikka ruisleivälläEikö noi oo aika suolaisia yksistään ?
Mä en vaan pysty näin myöhällä juomaan kahvia
Joo,nam ruisleivällä on hyvääSamaa mietin, en pelkältään pystyis syömään, mut vaikka ruisleivällä
Mies halus kahvia ja mä ny juon aina ku sitä keitetäänMä en vaan pysty näin myöhällä juomaan kahvia
Joo,nam ruisleivällä on hyvää
Hyvää yötä!Jaa nukkumaan ruvettava. Hyvät yöt.
Kahvin kofeiinin piristävä vaikutus taitaa aika paljon perustua uskoon. Minä voin juoda kaksi isoa kuppia kahvia ja mennä suoraan nukkumaan. Uni tulee viimeistään muutamassa minuutissa. Olen ilmeisesti immuuni kofeiinille?Mä kerron aamulla
Ei mulla yleensä oo kahvi vaikuttanut uniin, viime yönä nukuin huonosti ja heräilin vaikken illalla juonut kahvia ollenkaan, aamulla vain ja töiden jälkeen 1/2 pienen kupin. Sit vastaavasti on öitä jolloin juon kahvia mut nukun kuin tukki. Närästys on ainoa unia haittaava riski mut sitäkään ei aina tule.