TuskinPääsittekö sovintoon?
TuskinPääsittekö sovintoon?
Se johtuu siitä, että jäi sovintoseksi uupumaan...Tuskin
Niin kai kun Echo ei halua sekseillä sovinnollaSe johtuu siitä, että jäi sovintoseksi uupumaan...
Musta CamaroOisko sitä mieluummin keltainen Camaro vai Optimus Prime?
Luojan kiitos, ei oo pakko päättää!
Täällä on edelleen ihan liian kuuma nukkua ilman tuulettimia ja ikkunoita aukiEnsimmäinen yö kesän jälkeen kun pakko nukkua ikkunat kiinni kun on niin kylmä ulkona.
Ensimmäinen yö kesän jälkeen kun pakko nukkua ikkunat kiinni kun on niin kylmä ulkona.
Jos mun pitäs sovintoseksut pistää joka väittelystä niin olisin jokaisen harmaan kanssa jatkuvassa ähellyksessä...
Ööö...hoitelisitko sä ne? Pliis.Mut sithän harmaista ois iloakin.
Ei tarvitsisi. Pysyt vaan tiukkana niin ne laukeavat pöksyihinsä.Ööö...hoitelisitko sä ne?
Ei tarvitsisi. Pysyt vaan tiukkana niin ne laukeavat pöksyihinsä.
Mä en oikein tykkää noista tahmoista iholla, meillä on joitain(ei kyllä juuri tuota) möhniä mut ne ei auta... jollei tää parissa päivässä helpota niin täytyy käydä ostaan tuota
Jääpähän enemmän muilleIltasyötävät eli wingsit uunissa, ja mies nukahti
Tää tökötti pitäisi olla kunnon ainetta.Mä en oikein tykkää noista tahmoista iholla, meillä on joitain(ei kyllä juuri tuota) möhniä mut ne ei auta... jollei tää parissa päivässä helpota niin täytyy käydä ostaan tuota
Niin, eli mulle 900g+700g, mä syön yleensä 10 kplJääpähän enemmän muille
Pistä yks siipi sen ylähuulen alle. Ota kuva ja laita tänne.Iltasyötävät eli wingsit uunissa, ja mies nukahti
Kiitos, ja sitä samaa sinnekkinNiin ja oikein hyvää ja ihanaa iltaa kaikille
Terv. Mökkiläinen
KiitosKiitos, ja sitä samaa sinnekkin
Joko heräsi?Iltasyötävät eli wingsit uunissa, ja mies nukahti