vierailija
Et osaa tehdä tuhmia juttuja.Estoinen olet.Teen tuhmuuksia.
Et osaa tehdä tuhmia juttuja.Estoinen olet.Teen tuhmuuksia.
Osaa tehdä, tiedän asian paremmin kuin sinäEt osaa tehdä tuhmia juttuja.Estoinen olet.
No sitten ei pitäs olla asiassa huolen häivääJoo ne pitäs olla mullakin tallessa.
Jaahas. 5 pisteen vihje?mulla olis kyllä yks arvaus että millä konstin Echo on saanu kiedottua miehen pauloihinsa
Kyllä palsta jo tietää että olette paita ja perse ja sen kun olette. Kaksi todellä ärsyttävää ämmää.Osaa tehdä, tiedän asian paremmin kuin sinä
Ja ei, ei ole tehnyt mulle asioita...mutta siinähän mietit loppupäivän mistä tiedän
Huumasit hänet ja kannoit sitten reppuselässä kotiis ja siellä sidoit maakellarissa sänkyyn kiinni ja pidit hänet siellä vankina, kunnes hän oli aivopesun tuotoksena syvästi rakastunut suhun?Jaahas. 5 pisteen vihje?
No mutta enpä ole tietääkseni tahallani sinua ärsyttänyt, joten eipä siihen voi muuta todeta kuin sen etteipä tuo asia ole mun ongelmani.Kyllä palsta jo tietää että olette paita ja perse ja sen kun olette. Kaksi todellä ärsyttävää ämmää.
ei liity ruokaanJaahas. 5 pisteen vihje?
Hyvä kun toimii nyt.No nyt toimii puhelin, kävin liikkeessä ja pyysin jelppivä...
Oli vissiin päivityksen yhteydessä tullut joku bugi/vika/mikä lie.
Nauratti tuo yksi.
Ei taida kaikki hattivatit olla komerossa sinulla kun yksinään naurat.Nauratti tuo yksi.
ei tarvitse olla pahakaan vika jos se on korvien välissäNo nyt toimii puhelimenkäyttäjä, kävin liikkeessä ja pyysin jelppivä...
Oli vissiin päivityksen yhteydessä tullut joku bugi/vika/mikä lie.
ei tarvitse olla pahakaan vika jos se on korvien välissä
Aika outo kommentti vai unohditko harmaantua ensin?ei tarvitse olla pahakaan vika jos se on korvien välissä
en ihmettele
No ei se myyjäkään mua ensiks meinannut millään saada toimimaan!
Aika outo kommentti vai unohditko harmaantua ensin?
Oon viimeksi saanut lettuja mansikkahillolla ja kahvilla Raahessa Pekan päivillä kaks kesää sitten.Kahvin aika ja lettuja mansikkahillolla
Mies tuumas,että oispa lettuja kahvin kanssa,kun on hyvää hilloa.
Pitihän ruveta letun paistoon.