no nythän sulle järjesty kätevästi ovistoppariJahas, puhelimeen tuli joku pakollinen android päivitys ja nyt se ei aukea enää...peijakas sentään.
no nythän sulle järjesty kätevästi ovistoppariJahas, puhelimeen tuli joku pakollinen android päivitys ja nyt se ei aukea enää...peijakas sentään.
Taas se kehuu itseään täällä.Vähän liian moni.
Iliman muuta.. se on niin kivaa kun ehdotellaan..Taas se kehuu itseään täällä.
*raapustaa tiimarinvihkoon että muista käyä ehotteleen*Iliman muuta.. se on niin kivaa kun ehdotellaan..
Tuli tossa munakoisoa pilkkoessa mieleen, että volvon vauhti tuntuu ainoastaan tankatessa ja silloinkin lähinnä pankkitilin saldossa.eipä tunnu ei
Sun ei tarvitse edes ehdotella.*raapustaa tiimarinvihkoon että muista käyä ehotteleen*
ei välttis sillonkaan, mulla pyörii keskikulutus 5 litran paikkeilla vaikka ei ole ihan keveimmästä päästä tuo kaasujalakaTuli tossa munakoisoa pilkkoessa mieleen, että volvon vauhti tuntuu ainoastaan tankatessa ja silloinkin lähinnä pankkitilin saldossa.
Sä ajelet täysin erilaisilla teillä kuin mitä me.ei välttis sillonkaan, mulla pyörii keskikulutus 5 litran paikkeilla vaikka ei ole ihan keveimmästä päästä tuo kaasujalaka
Mä kuullotin äsken pieneks silputtua sipulia ja herkkusieniä tilkassa voita ja oliiviöljyä.Moussakantapainen uunissa. Tai siis melkis, juustosoossi on vielä vaiheessa.
mulla on riisseli ja ajan lähes yksinomaan maantielläSä ajelet täysin erilaisilla teillä kuin mitä me.
Keskustaa, parikytkilsaa kantatietä (se on ainoa vähäsyöntinen pätkä), sit motarilla lujaa ja sit ollaankin pk-seudulla.
Keskikulutus 11 litraa ysikasia.
Mä kuullotin äsken pieneks silputtua sipulia ja herkkusieniä tilkassa voita ja oliiviöljyä.
Lopuks joukkoon ripaus suolaa.
Ja kohta taas sua pierettääMä kuullotin äsken pieneks silputtua sipulia ja herkkusieniä tilkassa voita ja oliiviöljyä.
Lopuks joukkoon ripaus suolaa.
Sulla taitaa olla joku pierufetissiJa kohta taas sua pierettää
Mahtaako Echo edes tietää mikä riivinrauta on.Mikä riivinrauta sä muka oot? Äläs höpötä
NöööyyyyySulla taitaa olla joku pierufetissi
Ihan selvästi onNöööyyyyy
Noo mun mieheltä vois kysyä kyllä. Tai ei, sillä on jotkut vaaleenpunaset lasit vieläkin.Mahtaako Echo edes tietää mikä riivinrauta on.
Sut on kelpuuttanut sokea.Varmasti useampi.
Monikaan ei varmasti sua halua.
Olet onnistunut miehen ja lasten kasvatuksessa.Noo mun mieheltä vois kysyä kyllä. Tai ei, sillä on jotkut vaaleenpunaset lasit vieläkin.
Mun muksut pitää mua jonain naispuolisena Hitlerin tai Mussoliinin välimuotona.
Mä olen kiltti.Käyttääkö Aqela ukkoaan riivinrautana?