Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kiinnostasi kauheesti reissata joskus asuntoautolla. Mut oon miettiny...
-meneekö pitemmissä reissuissa perheen kans hermo pienessä purtilossa?
-loppuuko vaunussa happi yöllä?
-onko karavaanialueilla öisin rauhallista vai soittaako siellä Jamppa ja Make stereoita yömyöhään?

Sit en oo kauheesti tottunu olemaan tien tukkeena...miltä tuntuis mennä vaikka Ylläkselle tai Leville kun on ajanu montasataa kilsaa muiden tiellä liikkujien vihat niskassa? :rolleyes:

Kiihtyykö asuntoauto yhtään? Vai kiihtyykö siinä kuski?

-meneekö pitemmissä reissuissa perheen kans hermo pienessä purtilossa? suattaa mennä tai olla menemäti

-loppuuko vaunussa happi yöllä? ei lopu kunhan ei tuki aukkoja

-onko karavaanialueilla öisin rauhallista vai soittaako siellä Jamppa ja Make stereoita yömyöhään? tuokin on aivan tuurissaan

• Tykkää
Reactions: Elena777
-meneekö pitemmissä reissuissa perheen kans hermo pienessä purtilossa? suattaa mennä tai olla menemäti

-loppuuko vaunussa happi yöllä? ei lopu kunhan ei tuki aukkoja

-onko karavaanialueilla öisin rauhallista vai soittaako siellä Jamppa ja Make stereoita yömyöhään? tuokin on aivan tuurissaan
Missä ne happiaukot on?:eek: Katolla?

Voin kuvitella kun mun mies ja muksut pöräyttää pieruja yöllä niin että peitto lentää, niin mahtaa se koppero olla raikas aamulla...:oops:

Missä ne happiaukot on?:eek: Katolla?

Voin kuvitella kun mun mies ja muksut pöräyttää pieruja yöllä niin että peitto lentää, niin mahtaa se koppero olla raikas aamulla...:oops:
Sitä en osaa sanoa että missä ne aukot kussakin autossa on mutta niitä kuitenkin on siinä määrin että autossa voi yöpyä se määrä väkeä mitä on nukkumapaikkojakin. 4 hengen autoon ei tietenkään kannata ahtaa kahtakymmentä. Älä keitä hernekeittoa eläkä kaalisoppaa iltaruuaksi.

Ja sit telttailu. Mä oon ehkä liikaa lukenu Tulilahden surmista tai Bodomista, mut en uskaltais nukahtaa teltassa.

Eiks joku karhu tuu yöllä kurkkimaan kun on illalla makkaraa käristetty nuotiossa? Miten ihmiset uskaltaa nukkua kun eväät tuoksuu jonku karhun nenään?

Tai just kun oot nukahtamassa niin jonkun kirveshemmon varjo näkyy teltan ulkopuolella. Sä et ees siellä teltassa nää jos joku lähestyy.

Ja sit telttailu. Mä oon ehkä liikaa lukenu Tulilahden surmista tai Bodomista, mut en uskaltais nukahtaa teltassa.

Eiks joku karhu tuu yöllä kurkkimaan kun on illalla makkaraa käristetty nuotiossa? Miten ihmiset uskaltaa nukkua kun eväät tuoksuu jonku karhun nenään?

Tai just kun oot nukahtamassa niin jonkun kirveshemmon varjo näkyy teltan ulkopuolella. Sä et ees siellä teltassa nää jos joku lähestyy.
Kannattaa jättää eväät teltan ulkopuolelle niin karhun ei tarvitse repiä telttaa päästäkseen syömään. Ja noin kirveshemmot on pahoja, niiden jäljitä on paljon raatoja Suomen metsissä.

r0s
Miten teidän miehenne jakaa lomansa? jos teillä on samaan aikaan lomaa niin vietättekö sen yhdessä? vai tekeekö mies osan ajasta omia juttuja ja osan ajasta teette yhdessä jotain ? kumpi aika on suurempi, yhteinen vai miehen oma aika?

Me pidetään lomat silleen, että päästään miehen kanssa kahdestaan reissuun ja toinen lomapätkä niin että voidaan tehdä jotain (mukaanhaluavien) lapsosten kanssa.

r0s
Mä muuten ostin sellaisen tentsile-majoitteen. Ihan vaan yhden hengen version, ku mulla ja miehellä on painoaeroa sen verran etten usko niiden kahden nukuttavien toimivan.

Mutta. Oon miettinyt, että jos sen vahingossa ripustaa paikkaan mistä hirvi/peura/kauris tapaa kävellä aamuyöllä niin törmääkö sen pää sit just siinä majoitteessa nukkuvaan? o_O

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo

Yhteistyössä