No ainakin puumalassa ja lieksassa on sen nimiset kahvilat.Tuli mieleen soroppi sana. Onko se tuolta itäsuomesta?
ei hajuakaan, mitä se meinaa?Tuli mieleen soroppi sana. Onko se tuolta itäsuomesta?
Tiedän mutta en puhu niistä.No ainakin puumalassa ja lieksassa on sen nimiset kahvilat.
Kahviaei hajuakaan, mitä se meinaa?
Niin. Muuta en siitä sanasta tiedä.Tiedän mutta en puhu niistä.
minun kotiseudulla on vanhat puhuneet kuulemma hörötistä tai höröttivellistäKahvia
Ja näin saimme taas erään ottamaan huomion itseensä.Pyydän anteeksi mun eilisiä viestejä. Myös siitä kun mainitsin miehen viestissä. Ymmärrän että se on asiatonta. Muut mustat voivat mainita miehestä/naisesta. Minulta se on väärin ja kielletty.
Älä taas vingu.Ja näin saimme taas erään ottamaan huomion itseensä.
Niin. Ei se varmaan voi tai halua kun tuo yksi hyeena on heti kimpussa.Tekis mieleni kysyä siitä eilisestä Aqelan miehestä, mutt kun en uskalla.
Voisko Aqela mainita hänestä parilla sanalla, ettei tarttis kysyä?
Ei Aqela ole mikään poikkeus siinä suhteessa, me kaikki haluamme enemmän tai vähemmän huomioa, sinä mukaan luettuna.Ja näin saimme taas erään ottamaan huomion itseensä.
No samalla tavalla siekin saat puhua miehestä ku muutkin omasta miehestä/ naisesta. Ikävää jos se kovasti harmaata harmittaaPyydän anteeksi mun eilisiä viestejä. Myös siitä kun mainitsin miehen viestissä. Ymmärrän että se on asiatonta. Muut mustat voivat mainita miehestä/naisesta. Minulta se on väärin ja kielletty.
Enpä tiiä,iskä sanoi joskus kahvia soroppiksi.Tuli mieleen soroppi sana. Onko se tuolta itäsuomesta?
Puhutaan kaikki tänään meidän miehistä ja naisista, ei mistään muusta. Siinähän sitä kateelliset harmaat ihmettelisi.No samalla tavalla siekin saat puhua miehestä ku muutkin omasta miehestä/ naisesta. Ikävää jos se kovasti harnaata harmittaa
Mieti mikä harmitus olisi harmaalla jos olis sekä mies että nainen
OkNiin. Muuta en siitä sanasta tiedä.
JuuhPuhutaan kaikki tänään meidän miehistä ja naisista, ei mistään muusta. Siinähän sitä kateelliset harmaat ihmettelisi.
Voin sanoa jotakin. Palasimme takas yhteen. Näytin hälle kuvia mun tekemistä ruuista. Sille tuli nälkä. Sanoin että voi tulla syömään.Tekis mieleni kysyä siitä eilisestä Aqelan miehestä, mutt kun en uskalla.
Voisko Aqela mainita hänestä parilla sanalla, ettei tarttis kysyä?
Uskalsin sanoa.Niin. Ei se varmaan voi tai halua kun tuo yksi hyeena on heti kimpussa.
Mun isä sanoo joskus. On kotoisin karjalasta.Enpä tiiä,iskä sanoi joskus kahvia soroppiksi.