Kelle taas yrität vääntää diagnoosia?Ei jumalauta sä olet hullu. Kun kuvittelet tuollaista.
en tartte muita ko niitä sinisiäEi ne kaikkeen auta. Mitä kaikkia sulla käytössä?
lurppak*llien tartte muita ko niitä sinisiä
tai miehesi voi alkaa eroottiseksi tanssijaksi niin saatte lisätienestejäMies päivitteli illalla että mihin kaikki rahat aina menee kun sitä ei jää yhtään.
Sain loistoidean:ruvettais miehen kans juopoiksi, niin sit tietäis mihin rahat menee!
Minäkin vedän sinisiä pillereitä välillä, nimittäin aerius allergialääkettälurppak*lli
Joo. Tuo vois harjotella pihamännyssä tankotanssia ensin.tai miehesi voi alkaa eroottiseksi tanssijaksi niin saatte lisätienestejä
Minä voin lähettää tekemäni Excel-pohjan mitä voitte alkaa täyttämäänMies päivitteli illalla että mihin kaikki rahat aina menee kun sitä ei jää yhtään.
Sain loistoidean:ruvettais miehen kans juopoiksi, niin sit tietäis mihin rahat menee!
Ainakin se osaa jo sen mikkipyyhe tanssinJoo. Tuo vois harjotella pihamännyssä tankotanssia ensin.
Vois olla että taulukot näyttäis sumeeta, tai näkys kahtena.Minä voin lähettää tekemäni Excel-pohjan mitä voitte alkaa täyttämään
Sillä pääsis alkuun. Täältä landelta vois löytyä ens alkuun joku nuorisoseuran talo missä sillä ois ensiesiintyminen. Mies ja pyyhe.Ainakin se osaa jo sen mikkipyyhe tanssin
Sillä pääsis alkuun. Täältä landelta vois löytyä ens alkuun joku nuorisoseuran talo missä sillä ois ensiesiintyminen. Mies ja pyyhe.
Paljonkohan se pääsymaksu olisSillä pääsis alkuun. Täältä landelta vois löytyä ens alkuun joku nuorisoseuran talo missä sillä ois ensiesiintyminen. Mies ja pyyhe.
Aja sinä vain omaa autoasi ja anna muiden ajaa heidän ajoneuvojaanKertokaa miten pääsen eroon autolla ajamisen pelosta? Kortti mulla on ja olen nyt harjoitellut, verestänyt muistoja kun en ole ajanut 20 vuoteen. mutta aina kun istun auton rattiin niin rupeaa hirvittämään, ahdistaa ja pelottaa. tuntuu etten tiedä enää missä on polkimet ja pelottaa että ne meneee sekaisin ja en tiedä miten auto pysähtyy....vaikka olen harjoitellut syrjäseuduilla niin silti tulee aina joku toinen auto vastaan tai taakse niin silloin vasta alkaakin pelottamaan. ja haluan osata ajaa,olla varma ajostani mutta nyt tuntuu ettei se ikinä rupea sujumaan.
No joo.. mutta pelottaa jos en pysty toimimaan yllättävässä tilanteessa tarpeeksi nopeasti. olen jotenkin niin epävarma vielä. ja hiekkateillä tuntuu että muut ajavat ja kaahaavat niin keskellä tietä että tulee nokkakolari ihan justAja sinä vain omaa autoasi ja anna muiden ajaa heidän ajoneuvojaan
Menis jo liian hurjaks
Mun mies voi tulla mukaan mutta sillä on astetta rajumpi meno, siinä ei paljon pyyhettä käytetä k-18
Kyl se semmonen 50 euroa ois, niin vaimonsa varmistaa että nuoret pimut jättää rahapulassa tulematta. Vanhainkotimummot pääsee ilmaiseksi.Paljonkohan se pääsymaksu olis
Voi ollaMenis jo liian hurjaks
Sun mieshän on käytetty. Eikö olekin? Miksi velottaisit täyden hinnan?Kyl se semmonen 50 euroa ois, niin vaimonsa varmistaa että nuoret pimut jättää rahapulassa tulematta. Vanhainkotimummot pääsee ilmaiseksi.
Kuule ku ei kannata alihinnoitella niinku kirpparilla, tulee ostajalle mielikuva että nyt myydään sekundaa
Juu.Voi olla
pidetään ne tanssit ihan yksityinäytöksinä
onhan niillä strippareillakin tyttöystäviä ja vaimoja.Sun mieshän on käytetty. Eikö olekin? Miksi velottaisit täyden hinnan?