Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aqela
Millä sä maustoit tuon?:)
Alkoi tekee nuudeleita mieli(n)
Maustamaton broilerin suikale. Paistaessa laitoin suolaa ja currya. Kiehuvaan veteen nuudelipussin maustepussi. En laittanut rasvaa ja chiliä. Ja siihen nuudelit. Wok kasvikset ja sipulin paistoin sellaisenaan. Lopuksi yhdistin kaikki kattilassa. Laitoin sweet thai chilikastiketta ja soijaa.

Maustamaton broilerin suikale. Paistaessa laitoin suolaa ja currya. Kiehuvaan veteen nuudelipussin maustepussi. En laittanut rasvaa ja chiliä. Ja siihen nuudelit. Wok kasvikset ja sipulin paistoin sellaisenaan. Lopuksi yhdistin kaikki kattilassa. Laitoin sweet thai chilikastiketta ja soijaa.
Mä teen muuten samanlaista, paitsi jätän pois sweet chilikastikkeet ja laitan tilalle tulista chilikastiketta:p

• Tykkää
Reactions: Kais
r0s
Sipulia, paprikaa, valkosipulia, chiliä ja kauden sieniä ohuina suikaleina (wok)pannulle. Öljyä kunnolla. Kun ovat sopivasti kuullottuneet niin sekaan vielä pari laattaa kiehuvassa vedessä lionneita munanuudeleita.

Soijaa suolaksi ja tiraus jotain etikkaa ja makean ystävät voivat lorauttaa sweetchiliä vielä.

Joskus käy niin. :unsure:
Niin. Sit siihen liittyy semmoinenkin että kun se suklaalevy on niin symppis kamu, niin tekee mieli tutustua läheisesti sen levyn kavereihinkin kaupan hyllyllä...:cautious: Vaarallinen jengi!

Mutta yks tutkimustulos pitää paikkansa:jos syö paljon suklaata raskaana ollessaan, tulee iloisia lapsia. Pätee noihin. :)
Tosin niistä tuli makealle persojakin...

• Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
r0s
Meikäläisestä ja suklaalevystä tuli tänään vähän liian hyviä kavereita. :oops:

Mä löysin kolmanneslevyn valkosuklaata kun olin ruoanlaittopuuhissa. Nappasin siitä hampaidenväliin kolmen palan rivin ja pilkoin pikaisesti sipulin soossia varten. Ja just silloin alkoi aivastuttaa.

No eihän niitä kolmea palaa nyt kerrallaan voi suuhun! Eikä oikein sipulisilla sormillakaan ilkeäisi... Pidättelin siis aivastusta yrittäen ehtiä pestä kädet mutta eihän se onnistunut...

Ja m1es mokoma...kaikessa limaisuudessaan sai yhden hingun mulle istutettua kun luin palstaa (hehee, seksihingut vähenee kun sen tekstejä lukee, PäiviR.vois sen palkata :ROFLMAO::ROFLMAO:): haluun leipoa kirsikkapiirakkaa. Kerrankin sen kuva kolahti. :cautious:

Mä löysin kolmanneslevyn valkosuklaata kun olin ruoanlaittopuuhissa. Nappasin siitä hampaidenväliin kolmen palan rivin ja pilkoin pikaisesti sipulin soossia varten. Ja just silloin alkoi aivastuttaa.

No eihän niitä kolmea palaa nyt kerrallaan voi suuhun! Eikä oikein sipulisilla sormillakaan ilkeäisi... Pidättelin siis aivastusta yrittäen ehtiä pestä kädet mutta eihän se onnistunut...
Varmasti hupaisa näky. :D

• Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä