Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Isäukon naapurissa muksut myi marjoja tien vierellä. Ostin mustaherukoita viimeisen rasian ja tää muksu totes, että voi hitsi, nyt isosisko pakottaa taas kerämään :D

Isosisko oli näemmä rekrytoinut pikkuveljen asialle ja antaa provikat myynnistä + pistää keräämään marjat :D
Heti mulla aivot diagnosoi.
Ovela isosisko. Taitaa olla joku teinipissis joka puleeraa itseään aamun ja ottaa kuvia Snapiin ("Nähdään kohta Muru XO XO"), sit menee kaupungille rakasta Jonnea katsomaan ja kesätyöt jää.

Pikkuveljellä ei ole vielä teini-iästä tietoakaan ja partioaate vielä elää sillä mielessä, ja kuuliaisena myy marjoja.

Meniks oikein?

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Kohta lähtee käppäilemään päivystävään apteekkiin ja samalla käyvä cittarissa ostoksilla.
Jospa sitä virkistyy kävellessä,on nätti ilma ainakin.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Heti mulla aivot diagnosoi.
Ovela isosisko. Taitaa olla joku teinipissis joka puleeraa itseään aamun ja ottaa kuvia Snapiin, sit menee kaupungille rakasta Jonnea katsomaan ja kesätyöt jää.

Pikkuveljellä ei ole vielä teini-iästä tietoakaan ja partioaate vielä elää sillä mielessä, ja kuuliaisena myy marjoja.

Meniks oikein?
Aika lähellä. Isosisko varmaan 13v ja pikkuveli varmaan 8v. Tää isosisko on selvää toimitusjohtajamateriaalia. Pistää toiset tekemään työn, vie itse rahat ja kunnian. Ja jos jotain menee pieleen, niin voi syyttää muita :D

Aika lähellä. Isosisko varmaan 13v ja pikkuveli varmaan 8v. Tää isosisko on selvää toimitusjohtajamateriaalia. Pistää toiset tekemään työn, vie itse rahat ja kunnian. Ja jos jotain menee pieleen, niin voi syyttää muita :D
Mut kaikista pahin jos ois 1/5 firman omistaja ja vielä työnarkkis. :eek:
En tiedä voisitko kuvitella semmoisen tilanteen, mä voin.

Huomenta. Tänään jos joku vastaantulija katsoo jotenki väärällä tavalla niin saa multa nose-jobin vaikken ole ees Tiina Jylhä..."oikea on rautaa ja vasen vie hautaan...":cautious:

Oliko fiksua katsoa Areenasta M/S Romanticin paria ekaa jaksoa 1.40 asti, tosi huonot yöunet pohjalla viime öistä? Sit nukkumaanmennessä unohtaa että makkarista pitää saada kärpäset pois ja aamuauringossa yritin huitoa pois niitä.
:sleep:
No, ihan hyvä sarja vaikuttaisi olevan. Ihan paras oli se Satuhäät-tyylinen morsiuspari, kuvasi tosi hyvin tökköä suomalaista wt-tyyliä. Ja Kari-Pekka Björkman on ihana.
Mä nukuin väärässä asennossa ja heräsin äsken ovikellon rimputukseen, nyt on selästä toiselta puolelta joku lihas venähtänyt ja niska kipee ja tukka sen tuhannen tötteröllä...niin että hyvää päivää vaan.

nimim. en enää nuku päiväunia, koskaan.

Sit mun mies ei vieläkään tajua, että jos mulla on väsypotutus, niin mua ei tartte, ei saa lohduttaa. Köllöteltiin sängyllä ja se myötätuntoisena silitti mun hiuksia. o_O "Nojaa pääsi kulta mun polveen." NO EN NOJAA.

Mä en ole ahdistunut vaan kiukkuinen. Sit jos olen surullinen niin saa lohduttaa.
ja miks just polveen??
Miksi ei vasten miehen vahvaa rintalihasta?? Mikä siinä polvessa on vai oliks se jtn miehistä koodikieltä?o_O

Mulla sanoi muksu illalla ihmeelliset sanat: "äiti mä tartteisin taskurahaa joten voisin kerätä osan marjoista".
Joo! Paljonko maksan?Oisko satanen/desi! Paitsi ei kyl oo varaa...:oops:
Mä tarjouduin maksamaan pojille poimimisesta, mutta eivät huolineet ja poimivat ilmaiseks:eek:

PS: Kuin sä katot jtn M/S Romantic hömppää???:eek:
En ole yhtään jaksoa katellut, enkä tule ikinä katsomaan:cautious:

Ennemmin myyn television:D

Sinä, kyselemässä kysymyksiä asioista mitkä eivät edelleenkään sinulle kuulu.
Et ymmärrä hyvän päälle :D

Se kertoo mainiosti 4 eri tarinaa samalta risteilyltä. Joku etsii rakkautta, joku pulloa, toiset pillua ja sellaista perusörvellystä. Eli aivan realistinen kuvaus todellisesta laivamatkasta. Katso vaan, lupaan kautta kiven ja kannon ettet pety :D

Tossa pieni pätkä: https://www.facebook.com/yleareena/videos/607616726375826/

Et ymmärrä hyvän päälle :D

Se kertoo mainiosti 4 eri tarinaa samalta risteilyltä. Joku etsii rakkautta, joku pulloa, toiset pillua ja sellaista perusörvellystä. Eli aivan realistinen kuvaus todellisesta laivamatkasta. Katso vaan, lupaan kautta kiven ja kannon ettet pety :D

Tossa pieni pätkä: https://www.facebook.com/yleareena/videos/607616726375826/
Nää kuuluu samaan sarjaan ''Ex on the beach'' ja ''haluan morsiuspuvun'' jne jne ennnnn ikinä kato:D:p

Yhteistyössä