Heti mulla aivot diagnosoi.Isäukon naapurissa muksut myi marjoja tien vierellä. Ostin mustaherukoita viimeisen rasian ja tää muksu totes, että voi hitsi, nyt isosisko pakottaa taas kerämään
Isosisko oli näemmä rekrytoinut pikkuveljen asialle ja antaa provikat myynnistä + pistää keräämään marjat
Liekkö rakenne sitten mikä tökkii omppuhillossa.Mä en tiedä mikä siinä on, mutta en oikein pidä omenahillosta. Omenista pidän todella paljon. No luumuhillokin menettelee
Niin onSe on ikävää, ellei saa kunnolla nukutuksi ja varsinkin kipujen takia. Menee sitten koko päivä sumussa.
Aika lähellä. Isosisko varmaan 13v ja pikkuveli varmaan 8v. Tää isosisko on selvää toimitusjohtajamateriaalia. Pistää toiset tekemään työn, vie itse rahat ja kunnian. Ja jos jotain menee pieleen, niin voi syyttää muitaHeti mulla aivot diagnosoi.
Ovela isosisko. Taitaa olla joku teinipissis joka puleeraa itseään aamun ja ottaa kuvia Snapiin, sit menee kaupungille rakasta Jonnea katsomaan ja kesätyöt jää.
Pikkuveljellä ei ole vielä teini-iästä tietoakaan ja partioaate vielä elää sillä mielessä, ja kuuliaisena myy marjoja.
Meniks oikein?
Varmaan juurikin se rakenne. Enkä tiedä edes miksi, koska pidän omenista ja sokerista. Olen vain omituinenLiekkö rakenne sitten mikä tökkii omppuhillossa.
No eipä sitä tarvia kaikkien tykätä.
Mut kaikista pahin jos ois 1/5 firman omistaja ja vielä työnarkkis.Aika lähellä. Isosisko varmaan 13v ja pikkuveli varmaan 8v. Tää isosisko on selvää toimitusjohtajamateriaalia. Pistää toiset tekemään työn, vie itse rahat ja kunnian. Ja jos jotain menee pieleen, niin voi syyttää muita
Tyät tehrää ku niit o. Sit ku ei o, ni sit otetaa rennost kute tänääki ja huame. Voiski mennä narraa kuhaaMut kaikista pahin jos ois 1/5 firman omistaja ja vielä työnarkkis.
En tiedä voisitko kuvitella semmoisen tilanteen, mä voin.
Kiitos samoin sinneMukavaa päivää sinne
Moikka.
Älä narraa kuhaa, mee narraamaan Mattia ja Teppoa ja kerro että niillä on eri isä.Tyät tehrää ku niit o. Sit ku ei o, ni sit otetaa rennost kute tänääki ja huame. Voiski mennä narraa kuhaa
Ei niin vanhoja saa enää narrata. Saavat vielä sydärin.Älä narraa kuhaa, mee narraamaan Mattia ja Teppoa ja kerro että niillä on eri isä.
Mä nukuin väärässä asennossa ja heräsin äsken ovikellon rimputukseen, nyt on selästä toiselta puolelta joku lihas venähtänyt ja niska kipee ja tukka sen tuhannen tötteröllä...niin että hyvää päivää vaan.Huomenta. Tänään jos joku vastaantulija katsoo jotenki väärällä tavalla niin saa multa nose-jobin vaikken ole ees Tiina Jylhä..."oikea on rautaa ja vasen vie hautaan..."
Oliko fiksua katsoa Areenasta M/S Romanticin paria ekaa jaksoa 1.40 asti, tosi huonot yöunet pohjalla viime öistä? Sit nukkumaanmennessä unohtaa että makkarista pitää saada kärpäset pois ja aamuauringossa yritin huitoa pois niitä.
No, ihan hyvä sarja vaikuttaisi olevan. Ihan paras oli se Satuhäät-tyylinen morsiuspari, kuvasi tosi hyvin tökköä suomalaista wt-tyyliä. Ja Kari-Pekka Björkman on ihana.
ja miks just polveen??Sit mun mies ei vieläkään tajua, että jos mulla on väsypotutus, niin mua ei tartte, ei saa lohduttaa. Köllöteltiin sängyllä ja se myötätuntoisena silitti mun hiuksia. "Nojaa pääsi kulta mun polveen." NO EN NOJAA.
Mä en ole ahdistunut vaan kiukkuinen. Sit jos olen surullinen niin saa lohduttaa.
Mä tarjouduin maksamaan pojille poimimisesta, mutta eivät huolineet ja poimivat ilmaiseksMulla sanoi muksu illalla ihmeelliset sanat: "äiti mä tartteisin taskurahaa joten voisin kerätä osan marjoista".
Joo! Paljonko maksan?Oisko satanen/desi! Paitsi ei kyl oo varaa...
Kula oli ovella?Mä nukuin väärässä asennossa ja heräsin äsken ovikellon rimputukseen, nyt on selästä toiselta puolelta joku lihas venähtänyt ja niska kipee ja tukka sen tuhannen tötteröllä...niin että hyvää päivää vaan.
nimim. en enää nuku päiväunia, koskaan.
Paras suomalainen minisarja. Katso, niin huomaatMä tarjouduin maksamaan pojille poimimisesta, mutta eivät huolineet ja poimivat ilmaiseks
PS: Kuin sä katot jtn M/S Romantic hömppää???
En ole yhtään jaksoa katellut, enkä tule ikinä katsomaan
Ennemmin myyn televisionParas suomalainen minisarja. Katso, niin huomaat
Sinä, kyselemässä kysymyksiä asioista mitkä eivät edelleenkään sinulle kuulu.Kula oli ovella?
Et ymmärrä hyvän päälleEnnemmin myyn television
Sinä, kyselemässä kysymyksiä asioista mitkä eivät edelleenkään sinulle kuulu.
Eka kysymys tänään ja sulle. Hö. Oletpas pahalla päällä. Miks aina pitää olla ilkeä.Ennemmin myyn television
Sinä, kyselemässä kysymyksiä asioista mitkä eivät edelleenkään sinulle kuulu.
Nää kuuluu samaan sarjaan ''Ex on the beach'' ja ''haluan morsiuspuvun'' jne jne ennnnn ikinä katoEt ymmärrä hyvän päälle
Se kertoo mainiosti 4 eri tarinaa samalta risteilyltä. Joku etsii rakkautta, joku pulloa, toiset pillua ja sellaista perusörvellystä. Eli aivan realistinen kuvaus todellisesta laivamatkasta. Katso vaan, lupaan kautta kiven ja kannon ettet pety
Tossa pieni pätkä: https://www.facebook.com/yleareena/videos/607616726375826/
Aina?Eka kysymys tänään ja sulle. Hö. Oletpas pahalla päällä. Miks aina pitää olla ilkeä.
Voi jestas. Echokin kattoo. En usko että hän katsoo mitään sex on the beach tai morsiushömppääNää kuuluu samaan sarjaan ''Ex on the beach'' ja ''haluan morsiuspuvun'' jne jne ennnnn ikinä kato