Pitäis käyvä multaa ostamassa lähikaupasta lisää ruukkuun.
Mokoma pikku riiviö melkein katkaisi avokadon oksat. Saattaa nuo vielä kuolla.
Joo,ei näyttänyt kovin hyvältä aamullaNäytti se kyllä aikas karulta mutta uskoisin, että se alkaa pian puskea uutta lehteä.
uskotaan näinNäytti se naama kyllä aikas karulta mutta uskoisin, että mä pian alan puskea uutta hehkeyttä.
kukapa se nyt aamulla olis hehkeimmillään mutta kun juo pannullisen kaffetta niin kyllä se siitäJoo,en näyttänyt kovin hyvältä aamulla kun olin koko yön pannu
Vertimecin jäännöksiä siinäpaprika pierettää
Mie oon aina hehkee aamulla Avokado ei olluuskotaan näin
kukapa se nyt aamulla olis hehkeimmillään mutta kun juo pannullisen kaffetta niin kyllä se siitä
Pitäis käyvä multaa ostamassa lähikaupasta lisää ruukkuun.
niin sinun mielestä on hehkeyttä se kun on naimapörrö?Mie oon aina hehkee aamulla Avokado ei ollu
Kissako riehui avokadon kanssa?Pitäis käyvä multaa ostamassa lähikaupasta lisää ruukkuun.
fi on joniin sinun mielestä on hehkeyttä se kun on naimapörrö?
ok
Jep, meijän pikku apinakissariiviöKissako riehui avokadon kanssa?
Mä mistään naimapörröstä puhununiin sinun mielestä on hehkeyttä se kun on naimapörrö?
ok
Voi sentäänJep, meijän pikku apinakissariiviö
Hyppi yöllä kirjahyllyn päältä toiselle.
et mutta me tiietään että sulla oliMä mistään naimapörröstä puhunu
sole niin nuukaa, kuha on hyvääMun piiras on uunissa. Tai oikeastaan siitä tuli jotain pitsan ja piirkakan väliltä.
Niin nuo onVoi sentään
Sellaisia ne on välillä, riiviöitä. Mutta niin rakkaita.
Mun rupesi tekemään mieli leipaista kinkkupiirasMun piiras on uunissa. Tai oikeastaan siitä tuli jotain pitsan ja piirkakan väliltä.
Ei mua ainakaan pieretä ja syön sitä usein?paprika pierettää
eipä kai kun olet hieno nainen ja hienikset ei piereEi mua ainakaan pieretä ja syön sitä usein?