Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Palaan tuohon aikaisempaan keskusteluumme sen verran, että onnittelen @Aqela sinua kohtuullisesta maltin säilyttämisestä, Elenalla ja harmailla sen sijaan karkasi hieman provosoituna mopo käsistä. He todistivat sen, mitä Aqelalle halusinkin näyttää - toimimme oletustemme ohjaamana. Sekä @Elena777, harmaat, @Kais että @Echo tuohtuivat siitä, että olisin repimässä naisten kaula-aukkoja. Mutta mistä oli kysymys - tästä se lähti:

Aqela: Vittu tuo on ärsyttävää kun oletetaan jostakin henkilöstä jotakin.

M1es: Ilman noita oletuksia olisi kaikki sosiaalinen kanssakäyminen mahdotonta. Jos me kohtaisimme, voisi minun tehdä mieli hieman venyttää sitä puserosi kaulusta jotta näkisin rinnat. Kuitenkin oletus siitä, että luultavasti pitäisit sitä sopimattomana, saisi minut pitämään näppini kurissa.

https://kaksplus.fi/threads/saataisiinko-uusi-julkinen-yhteiskeskustelu.2521352/page-861#post-32287731

Sen sijaan että pöyristynyt naisjoukko olisi ymmärtänyt tuon olevan esimerkki oletusten tarpeellisuudesta (minä siis nimenomaan oletin, ettei ole sopivaa kurkkia siitä kaula-aukosta), he jumittuivat esimerkin hieman provosoivaan kaula-aukkoaiheeseen. Sen valitsen siksi, että hieman aiemmin ketjussa keskusteltiin rinnoista ja silikoneista. Sen jälkeen keskustelua käytytiin naisten oletusten (siis sen, mitä he olettavat minun olevan ja haluavan) ohjaamana.

Kaiken kaikkiaan opettavainen esimerkki nettikiihkon (ei sentään raivon) syntymisestä ja siitä, ettei keskustelussa malteta tarkistaa, mistä on kyse vaan toimitaan puhtaasti oletusten pohjalla. Oletuksilla mennään.

Aqelan avatar näyttää olevan sinikka (englanniksi bluebird), tarkemmin ehkä hohtosinikka. Tässä bluebird-aiheinen riittävän vanha (=palstamammojen mieleinen 70-luku) musiikkiesitys:
Kultaseni, minuahan ei kiinnosta pätkän vertaa miten perhettäsi kohtelet...ja sun on turha vetää viivaa mun ja Aqelan välille tässä asiassa, koska tositilanteessa hän pieksäisi todennäköisesti sinut siinä vaiheessa kun minä joutuisin flashbackkinä tilanteeseen missä muistelen kuinka mua teininä kohdeltiin aikuisen miehen käsissä = jähmettyisin.

Kultaseni, minuahan ei kiinnosta pätkän vertaa miten perhettäsi kohtelet...ja sun on turha vetää viivaa mun ja Aqelan välille tässä asiassa, koska tositilanteessa hän pieksäisi todennäköisesti sinut siinä vaiheessa kun minä joutuisin flashbackkinä tilanteeseen missä muistelen kuinka mua teininä kohdeltiin aikuisen miehen käsissä = jähmettyisin.
Missä tositilanteessa. Missaat vieläkin koko pointin.

Halusin todistaa Aqelalle, että me kaikki toimimme oletusten varassa (arvailemme siis asioita toisistamme), eikä sitä siksi voi pitää automaatisesti pahana asiana. Aqelahan oli siis omien sanojensa mukaan v*ttuuntunut siitä, että hänestä oletettiin asioita.

vierailija
Älä viitsi taas kertoa satuja sitä ja tästä. kukaan ei voi tietää pitääkö ne paikkaansa vai onko se vain...

m1eshän vaikuttaa samalta kuin mie liian romilleissa.
Hän tietenkin sanoo että ei ole. Ei tietenkään

Lainaan Churchilliä tähän nyt:
I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly.

Nyt Se tapahtui:)!
Arki alkoi.

Mä oikein kiiruhtamalla kiiruhdin töistä kotio kun niiin innostutti...! Mutta siis että niinkö mikäihmeenkoulunalotustäätämmönenoikeenmukamasonetteikelläänollukaanyhenyhtäkäänuuttakoulukirjaamukanaankontaktoitavaksi???*hengittää piiitkästi syvään*

Siis mun intopinkeys kontaktointisulkeisiin oli ihan tapissaan ja sitten olikin yhtä maha plätsistä(n), mitä oikein on kesän aikana tapahtunu perustavallisessa koulunaloituskäytännössä, kysyn vaan hä?

Arvaas vaan onko mulla ehken huomenna enää mitn jeejee-innostusta:unsure:
Pitäsköhän vähäsen möksähtää:D

Ei kylläkin onnistu sillä mulla on kroppa niin kippeenä ja varsinki selkä ja jalat ja takareidet ja pakarat että liikkuminen sekä itkettää että naurattaa:D mutta mä pääsen kohta saunaan:love:

Niin että päivää:)
Tai siis iltaa:oops:
Nykyään valitettavasti melkein kaikki opetus on netissä. Mut voithan sä kontaktoida tabletin/chromebookin jos sormet syyhyää. (y) :rolleyes:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä