Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mut on sitä miehilläkin...tai tää artikkeli kertoo, että kun Arnoldin aikoina vatsa oli litteä, niin nyt maailman huippubodareilla on pömppövatsa, ja heti kun on posetukset ohi ne vapauttaa sen pömpön. :D Joku uusi trendi siis.

https://www.indianbodybuilding.co.in/Articles/whats-happening-bodybuilding-worlds-top-4-bodybuilders-tummies/
Kyseessä on IGF eli insuliinin tyyppisten kasvutekijöiden käyttö kehonrakennuksessa. Lihaskasvun lisäksi IGF kasvattaa sisäelimiä, jotka sitten pömpöttävät kuin kuolemassa olevan alkoholistin turvonnut maksa. Jännäksi ilmiön tekee se, että pömpässä ei ole sen enempää rasvaa kuin kehonrakentajissa muutenkaan ja vatsalihakset erottuvat pingottuneen ihon alta selvästi. IGF on jotain 1990-luvun loppupuolen tulokkaita kehonrakennusmaailmaan eikä sen (tai insuliinin) aiheuttamia pömppämahoja näkynyt kehonrakennuksen kultakaudella, jolloin testosteroni jyräsi.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Nyt Se tapahtui:)!
Arki alkoi.

Mä oikein kiiruhtamalla kiiruhdin töistä kotio kun niiin innostutti...! Mutta siis että niinkö mikäihmeenkoulunalotustäätämmönenoikeenmukamasonetteikelläänollukaanyhenyhtäkäänuuttakoulukirjaamukanaankontaktoitavaksi???*hengittää piiitkästi syvään*

Siis mun intopinkeys kontaktointisulkeisiin oli ihan tapissaan ja sitten olikin yhtä maha plätsistä(n), mitä oikein on kesän aikana tapahtunu perustavallisessa koulunaloituskäytännössä, kysyn vaan hä?

Arvaas vaan onko mulla ehken huomenna enää mitn jeejee-innostusta:unsure:
Pitäsköhän vähäsen möksähtää:D

Ei kylläkin onnistu sillä mulla on kroppa niin kippeenä ja varsinki selkä ja jalat ja takareidet ja pakarat että liikkuminen sekä itkettää että naurattaa:D mutta mä pääsen kohta saunaan:love:

Niin että päivää:)
Tai siis iltaa:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais, r0s ja Aqela
Aqela
Nyt Se tapahtui:)!
Arki alkoi.

Mä oikein kiiruhtamalla kiiruhdin töistä kotio kun niiin innostutti...! Mutta siis että niinkö mikäihmeenkoulunalotustäätämmönenoikeenmukamasonetteikelläänollukaanyhenyhtäkäänuuttakoulukirjaamukanaankontaktoitavaksi???*hengittää piiitkästi syvään*

Siis mun intopinkeys kontaktointisulkeisiin oli ihan tapissaan ja sitten olikin yhtä maha plätsistä(n), mitä oikein on kesän aikana tapahtunu perustavallisessa koulunaloituskäytännössä, kysyn vaan hä?

Arvaas vaan onko mulla ehken huomenna enää mitn jeejee-innostusta:unsure:
Pitäsköhän vähäsen möksähtää:D

Ei kylläkin onnistu sillä mulla on kroppa niin kippeenä ja varsinki selkä ja jalat ja takareidet ja pakarat että liikkuminen sekä itkettää että naurattaa:D mutta mä pääsen kohta saunaan:love:

Niin että päivää:)
Tai siis iltaa:oops:
Iltaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Nyt Se tapahtui:)!
Arki alkoi.

Mä oikein kiiruhtamalla kiiruhdin töistä kotio kun niiin innostutti...! Mutta siis että niinkö mikäihmeenkoulunalotustäätämmönenoikeenmukamasonetteikelläänollukaanyhenyhtäkäänuuttakoulukirjaamukanaankontaktoitavaksi???*hengittää piiitkästi syvään*

Siis mun intopinkeys kontaktointisulkeisiin oli ihan tapissaan ja sitten olikin yhtä maha plätsistä(n), mitä oikein on kesän aikana tapahtunu perustavallisessa koulunaloituskäytännössä, kysyn vaan hä?

Arvaas vaan onko mulla ehken huomenna enää mitn jeejee-innostusta:unsure:
Pitäsköhän vähäsen möksähtää:D

Ei kylläkin onnistu sillä mulla on kroppa niin kippeenä ja varsinki selkä ja jalat ja takareidet ja pakarat että liikkuminen sekä itkettää että naurattaa:D mutta mä pääsen kohta saunaan:love:

Niin että päivää:)
Tai siis iltaa:oops:
Tänä aamuna kattelin keittiön ikkunasta kun joku ekaluokkalainen seisoi pihalla ja ootti isoveljeensä malttamattomana ja hymyillen totesin puolääneen sille lapselle että ''voi poikaparkaa, kyllä se tuo innostus kerkee vielä monet kerrat sullakin mennä pois, kun et jaksaiskaan nousta joka ainut arkiaamu kouluun vaan haluisit nukkua''
Mutta on ne jotenkin niin suloisia kun ovat niin tohkeissaan!!:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Tänä aamuna kattelin keittiön ikkunasta kun joku ekaluokkalainen seisoi pihalla ja ootti isoveljeensä malttamattomana ja hymyillen totesin puolääneen sille lapselle että ''voi poikaparkaa, kyllä se tuo innostus kerkee vielä monet kerrat sullakin mennä pois, kun et jaksaiskaan nousta joka ainut arkiaamu kouluun vaan haluisit nukkua''
Mutta on ne jotenkin niin suloisia kun ovat niin tohkeissaan!!:love::love:
Mun piti eilen illalla jo tolle yhelle pörröpäälle tehä varasuunnitelmaa just sen takii jos ei vaikka heräiskään herätykseensä kun tässä on saanu havaita että toisinaan sais vaikka seinät ympäriltään kaatua ja mitn ei tapahtuisi:D...siis muuta kuin tossaamista:D

Hyvin olivat kuulema kouluun aamulla heränneet ja lähteneet ja ihan jees-fiiliksissä yhä(y)
 
Ja eikun saunaan:love:!
Voipi olla että löylyt tekee hyvää, voipi myös olla että ei..hiukan jo arveluttaa että mitenkä ja missä asennossa meinaan lauteilta tulla puis koska nyt vois olla tulosvetokertoimet kohdallaan sille että mä jumettuisin sinne mutta yrittänyttä ei laiteta(y) vaimitenkäsenytmeni...?

Se on huomenna jo perjantaiki joten viikonloppua kohti vaan:)
Nyt löylyihin, sitte taloa hiljaseks ja unta kuuppaseen (liian aikasta herätystä pukkaa)...hyvät yöt sulle:)
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä