Poliisit on täysin ylityöllistettyjäMissä ne sitä tekee? Poliisilla harvemmin on aikaa kierrellä.
Poliisit on täysin ylityöllistettyjäMissä ne sitä tekee? Poliisilla harvemmin on aikaa kierrellä.
ei niitä lupia ihan noin vaan saa, oli taitava taikka sitten eiMikäs sen nyt estäis ettet lupia sais? Etkös sää oo ihan taitavakin mettämies? Ja hyvähän se vain on että laajentaa repertuaariaan
Joo ja mä en ymmärrä, että miks niiden mopojen kanssa pitää keulia, vaikka lähimaillakaan ei ole tyttöjä kattelemassaJa ajavat usein jalkakäytävillä ja niin lujaa kuin niistä viritetyistä vehkeistä lähtee
Ei siellä teinihormoonipäässä mitään pahemmin liikuJoo ja mä en ymmärrä, että miks niiden mopojen kanssa pitää keulia, vaikka lähimaillakaan ei ole tyttöjä kattelemassa
Koska se on hauskaa? Täällä ne ajavat ajoteillä.Joo ja mä en ymmärrä, että miks niiden mopojen kanssa pitää keulia, vaikka lähimaillakaan ei ole tyttöjä kattelemassa
häätyy reenata että osaa sitten varmasti kun muusat on kattomassaJoo ja mä en ymmärrä, että miks niiden mopojen kanssa pitää keulia, vaikka lähimaillakaan ei ole tyttöjä kattelemassa
Joo mutt se on myöskin vaarallistaKoska se on hauskaa? Täällä ne ajavat ajoteillä.
Siinä tapauksessa pojat ja miehet elvistelis toisilleenhäätyy reenata että osaa sitten varmasti kun muusat on kattomassa
jos naisia ei olisi niin kaikenlainen elvistely olis täysin turhaa
Niin on.Joo mutt se on myöskin vaarallista
näin onJoo mutta sillä saa myöskin pesää
Mitä missä? No tuollavetävät ympyrää.Niillä on omat reitit mitä kiertää ja ne menee ihan joka paikassa.Välillä mukana menee mopoautoja.Missä ne sitä tekee? Poliisilla harvemmin on aikaa kierrellä.
Kävelytie, puisto, ajotie...Mitä missä? No tuollavetävät ympyrää.Niillä on omat reitit mitä kiertää ja ne menee ihan joka paikassa.Välillä mukana menee mopoautoja.
ala tekee koulutehtäviäkatso liitettä 7573
Mitähän sitä tekis, töllöstäkään ei tule mitään mielenkiintoista ja kissa nukkuu...itteäni ei sattuneesta syystä väsytä yhtään
Ei niitä vielä oleala tekee koulutehtäviä
Ajoteillä mutta ei se kyllä oikeuta kaahailemaan ja vaarantamaan muut teillä liikkujat ja itsensä.Voihan se siitä liuskahtaa vaikka pyörätielle kun lähtee mopo alta.Kävelytie, puisto, ajotie...
Historiaa ei tarvitse lukea, sitä kuuluu tehdä! Ja maantiedosta tiedän sen, että koti on siellä missä sydänkin.Ei niitä vielä ole
Ja historiaa olen päntännyt sekä maantiedettä.
Ei Aqela missään sellasta sanonutkaan, että oikeuttais?Ajoteillä mutta ei se kyllä oikeuta kaahailemaan ja vaarantamaan muut teillä liikkujat ja itsensä.Voihan se siitä liuskahtaa vaikka pyörätielle kun lähtee mopo alta.
Mä tykkään molemmista aineista.Historiaa ei tarvitse lukea, sitä kuuluu tehdä! Ja maantiedosta tiedän sen, että koti on siellä missä sydänkin.
Meillä mopopojat pilasi viereisen jalkapallokentän...Kävelytie, puisto, ajotie...
no ala laskea matikan ylioppilaskokeissa olleita laskujaEi niitä vielä ole
Ja historiaa olen päntännyt sekä maantiedettä.
niin minäkinMä tykkään monista asennoista.
Pidin historiasta yläasteella, mutta lukiossa myöhästyin ensimmäiseltä hissan tunnilta 5 min (seisoimme väärän oven edessä) , niin opettaja ei päästänyt enää sisään. Totesin sitten etten viitsi vapaaehtoisesti kuunnella sitä mulkeroa.Mä tykkään molemmista aineista.
Ei oikeuta. Mä kysyin vaan.Ajoteillä mutta ei se kyllä oikeuta kaahailemaan ja vaarantamaan muut teillä liikkujat ja itsensä.Voihan se siitä liuskahtaa vaikka pyörätielle kun lähtee mopo alta.
ihquu tommonen teiniherkkyysPidin historiasta yläasteella, mutta lukiossa myöhästyin ensimmäiseltä hissan tunnilta 5 min (seisoimme väärän oven edessä) , niin opettaja ei päästänyt enää sisään. Totesin sitten etten viitsi vapaaehtoisesti kuunnella sitä mulkeroa.