Testattu aamupissasta kaikki Apteq testeillä. Eli ilmeisesti suht luotettavia tuloksia pitäis olla. Unohtui muuten ekasta viestistä että tein myös digin kp29 ja tuli raskaana 1-2. Onpahan inhottavaa odottelua kun on ehtinyt jo innostua@Aurinkokettu harmi ettei vahvistu. mikä testi? näyttää oudolta.
Kyllähän kahdessa päivässä jo pitäisi vahvistua viivan. Jos se tuosta haalenee pois niin mulla kävi niin että menkat alkoi negasta seuraavana päivänä ja 3 päivää myöhässä.
Jee, oon miettinytkin miten oot selvinnyt ekoista päivistä! Ilmeisesti ensimmäiset menkat pillereiden jälkeen voi olla erittäin kivuliaat... Kunpa mullakin joskus alkais ne menkat, huimat viikon päivät jo tietenki ollut ilman pillereitä, enkä malttais odottaa enää yhtään tai tuun hulluks on ollut menkkamaisia kipuja, jotka (ehkä) voimistuneet päivä päivältä, mutta ei siltikään vaan kuulu. Eilen jopa olin ovistesti kädessä, mutta maltoin sitten odottaa kuitenkin. Mut ihana jännittää sun ja muiden puolesta!Kp5 ja alkaa vaikuttaa siltä että oon selvinny näistä ekoista luomumenkoista. Ekat kolme päivää oli kyllä aika järkyttävää. Mut nyt uuteen nousuun ja (munhan ei pitänyt........)mutta mistä päivästä kannattaa alkaa tikuttaa kun ei oikeen oo vielä kierrosta haisua että minkälaiseksi muotoutuu? Menkat oli nyt lyhyemmät kuin ennen pillereitä, jos jotain positiivista pitää sanoa..
Huhuilin tuolta odottavista joulukuisista... Mulla teki ensimmäiset kolme testiä ihan samaa...ei tummunut ollenkaan, mutta sitten lähti tummeneen. Nyt kasassa 19+4 Joten älä luovu toivosta ennen kuin vuoto alkaa, suosittelen ostaan uuden digin.Moikka! Liityn taustalta mukaan keskusteluun. Meillä nyt kolmas kierto menossa pillereiden lopetuksen jälkeen ja toinen lapsi haaveissa. En tikuta ovista, ihan kipujen ja limojen mukaan tulkitsen ja kiertokin on aina ollut suht säännöllinen 28-29pv.
Nyt siis menossa kp33-28/29.
Tein ekan testin jo kp27 (viime keskiviikkona) koska maanantaina ja tiistaina tuli yksillä vessakäynneillä vaaleanpunaista vuotoa. Sen jälkeen ei mitään. Nyt testaillut viikonlopun ja alan menettää toivoni. odottelenko menkkojen alkua kun testit tuollalailla haalenee..? Ei ole kokemuksia kemiallisista tms. Anteeksi pitkä alotus omalla avautumisella
Kuvassa alimpana tämän aamuinen.
Hei, ihan hyvää kuuluu. Oon nyt kotona vain kun uusi työpaikka johon vaihdoin, ei ollut mun juttu! Tässä sitten odotellaan koulun alkua ja työpaikkailmoitusten kuulumisia. Aika rentoa sinänsä, ehkä sekin auttaisi vauva 2.0 pysymään siellä mahassa?@StellaMom Mä oonkin miettinyt mitä sulle kuuluu kun en oo nähnyt sun kirjoittelevan pitkään aikaan. Mä ainakin näen tossa heikon haamun! Toivottavasti lähtee vahvistumaan Mitä sulle kuuluu muutoin?
Tää keskustelupalsta on aivan sairaan hyvä paikka kun ei oikein kellekkään voi (halua) puhua vauvahaaveista ja silti tuntuu, että pakko päästä lukemaan muiden samankaltaisessa tilanteessa olevien fiiliksiä ja tuntemuksia ja jännitystä piinapäivistä ja testailuista.
En tiedä muista, mutta mä alan ajautua niin hulluuteen tässä vauvakuumeessa, että päivät vaan matelee ja googlettelen oireita ja kuuntelen just sitä Irene Naakan "hullu kuin äidiksi tullut" kirjaa sekä sitä Hey Baby bodcastiä, kiitos suosituksista muuten! Joten tuntuu, että oma pää on täynnä ajatuksia vaan vauvasta ja raskaudesta yms yms. Olen löytänyt itseni jälleen kerran googlettamasta mahdollisen tärpin aiheuttamaa laskettua aikaa jopa... Me ei edes varsinaisesti olla alettu yrittää vielä, koska odottelen sitä, että mieskin olisi valmis. Ehkäisy on tosin aika hataraa ja miehen vastuulla, ja mahdollisesta vahingosta on puhuttu, että jos sellainen käy, niin sitten saa tulla. Joten olen nyt useamman kierron toivonut enemmän kuin mitään, että se "vahinko" tosiaan kävisi. Tuntuu, kuin mä jo ikään kuin yrittäisin, ja mies ei Eikä se tärppi tosiaan kovin todennäköiseltä tunnu, kun mies välttelee sisääntulemista aina oviksen aikaan ja sitten loppukuun aina menkkoihin asti. Tosin en tiedä milloin mä ovuloin, kun en tikuta, mutta meillä mennään ilman mitään ehkäisyä johonkin kp 9:iin asti, joten periaatteessa olisi mahdollisuus raskautua, jos ovis olisi ajoissa ja miehen siittiöt kestäviä. Joten nytkin siis jännäilen, että mahtaakohan menkat alkaa, tosin ne olisi vasta reilun viikon päästä odotettavissa. Oonko ihan sekaisin? Toivottavasti pian mäkin näkisin vihreää valoa varsinaisen yrityksen alkamiseksi, sillä muuten mulla voi olla pitkät ja raskaat ajat edessä, kun joutuu vaan odottamaan ja odottamaan. Ja sitähän mä nyt jo teen...
StellaMom dpo 13, kp 24/25TOIVEENA VAUVA 2020
Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!
6.8.2019
Nimi ★ Kiertopäivä ★
Kolava........................kp 62/28
Naarassusi................kp 39/33
Keltasirkku-...............kp 35/27-29
-Brita-.........................kp 35/31
FaBuu.........................kp 33/28
Persikka123...............kp 33/34
Titi-Love.......................kp 30/28-30
Greeneye.....................kp 29/29-31
Apustaja......................kp 28/30-35
Satsuma13..................kp 28/29-31