Kontrollikäynti ohi. Kohdussa ei muuta nähtävissä kuin nestettä /verta. Hcg tänään jotain 100+, joten hyvin laskenut. En oikeastaan oo itse ollut kauhuissani ollenkaan. Mahtoikohan perjantain nuori lääkäri järkyttyä ja jäädä saikulle... Tänään tämä ultrannut mies lääkäri vaan totesi, että tuo lääkäri oli kovin järkyttynyt ollut.
Mä katson jo tulevaisuuteen ja mietin joko voi valmistautua seuraavaan ovikseen.
24.8. tulee kuukausi solusalpaajasta, joten sitä ennen ei saa raskautua. Entä jos ovis on siitä parin päivän päästä? voihan olla että kierto on aivan sekaisin pitkään, mutta pitää ajatella positiivisesti.
Voisko jo aloittaa greippimehut ja royal geleet jne?
Folaatti on nyt tosi tärkeä ja olenkin sitä ottanut, vaikka periaatteessa pitäs odottaa että hcg laskee.
Mä katson jo tulevaisuuteen ja mietin joko voi valmistautua seuraavaan ovikseen.
24.8. tulee kuukausi solusalpaajasta, joten sitä ennen ei saa raskautua. Entä jos ovis on siitä parin päivän päästä? voihan olla että kierto on aivan sekaisin pitkään, mutta pitää ajatella positiivisesti.
Voisko jo aloittaa greippimehut ja royal geleet jne?
Folaatti on nyt tosi tärkeä ja olenkin sitä ottanut, vaikka periaatteessa pitäs odottaa että hcg laskee.