JätesäkilläMilläs takavarikoit puoli kirjahyllyä Aku Ankka -lehtiä, taskukirjoja ja Roope Setä -taskukirjoja? Yhden kun kiellät niin nuo hiippailee yöllä lukemaan ne kaikki muut.
Ja mä taas en illalla yhtään tykkää et on täys valaistus jos hämärässäkin näkee ihan hyvin. Vanhempana hankin sitten opaskoiran.
Ei aina jaksais niitä lappaa...Jätesäkillä
Ei kannata murjoa Akuja. Vanhoilla lehdillä (jos ovat kunnossa) on keräilyarvoa.Jätesäkillä
Lataa netnanny tai jokin vastaavaNonni. Kävin katsomassa mikä meininki, kuopuksen Aku oli vaihtunut iPadiin.
Minkäs piilon mä tuolle padille keksisin huomenna...liinavaatekomero?
Se vois olla hyväNonni. Kävin katsomassa mikä meininki, kuopuksen Aku oli vaihtunut iPadiin.
Paa lattialle ja polkase kantapäällä.Nonni. Kävin katsomassa mikä meininki, kuopuksen Aku oli vaihtunut iPadiin.
Jos mun pitää piilottaa noilta herkkusuilta joku leivonnainen pakastimeen, laitan juurespussien alle...nuo pikku lihamestarit ei sinne eksy.Se vois olla hyvä
Sulla on vähän kalliimmat kasvatusmetoditPaa lattialle ja polkase kantapäällä.
Toimii kerrastaSulla on vähän kalliimmat kasvatusmetodit
Siivous tarvikkeet on ehkä paras Liinavaatekomero on aika tavallinen, sieltä mä olisin ekana mennyt etsiinJos mun pitää piilottaa noilta herkkusuilta joku leivonnainen pakastimeen, laitan juurespussien alle...nuo pikku lihamestarit ei sinne eksy.
Samoin siivoustarvikkeissa vois ipad olla rauhassa?
Ajan huomisaamuna pihalla sen yli autolla, lapsille varaan aitiopaikat ja myyn vaikka lippuja siihen näytökseen.Paa lattialle ja polkase kantapäällä.
Varmaan siihen ipadiin. Mut entäs seuraava minkä vaikka mummolta tms. Saa lahjaks, tai ostaa ite, sitä ei ihan niin oikeutetusti enää rikotakkaanToimii kerrasta
Oikein hyvin ennakoiva lapsi hankkii sopivat kuoret padiin:Ajan huomisaamuna pihalla sen yli autolla, lapsille varaan aitiopaikat ja myyn vaikka lippuja siihen näytökseen.
kaikki ipadid kuuluu polkea rikki. Opasta sukua ostamaan järkeviä lahjoja. Vaikka kalastusvälineitä , kivääreitä, poni tai vaik leijona.Varmaan siihen ipadiin. Mut entäs seuraava minkä vaikka mummolta tms. Saa lahjaks, tai ostaa ite, sitä ei ihan niin oikeutetusti enää rikotakkaan
Aste pakkasta niin lopettaa tuokin toimintansa.Oikein hyvin ennakoiva lapsi hankkii sopivat kuoret padiin:
Mun suku on niin pihiä ettei niistä kukaan osta mitään 10 euroa kalliimpaakaikki ipadid kuuluu polkea rikki. Opasta sukua ostamaan järkeviä lahjoja. Vaikka kalastusvälineitä , kivääreitä, poni tai vaik leijona.
Pojan pojat valmiina vihollisen (äiti?) yllätyshyökkäykseen...kaikki ipadid kuuluu polkea rikki. Opasta sukua ostamaan järkeviä lahjoja. Vaikka kalastusvälineitä , kivääreitä, poni tai vaik leijona.
Minun olisi pitänyt olla lastesi kummina. Kivääriä tai leijonaa en kummipojalle ole ostanut, mutta parinsadan kalastusvälineet kyllä.Mun suku on niin pihiä ettei niistä kukaan osta mitään 10 euroa kalliimpaa
Mutta ite muksu saattais ostaakkin, en tiedä kun ei onneks ole meillä ajankohtainen ongelma ja meiltä ei ipadia löydy.
Tai sitten he suojelevat ipadiaanPojan pojat valmiina vihollisen (äiti?) yllätyshyökkäykseen...
Minun olisi pitänyt olla lastesi kummina. Kivääriä tai leijonaa en kummipojalle ole ostanut, mutta parinsadan kalastusvälineet kyllä.
Lisäksi poikasi olisi saanut ei-Echon-hyväksymää opastusta tyttöjen maailmaan
Ipadeja olen ostanut lahjaksi ainakin 5.
Poikaa ei oo vielä, ja toivottavasti tytöt ei tarvitse opastusta tuolta saralta vaikka mies on uhonnut hätistävänsä jokaisen kollin nurkista pois sit kun niitä alkaa ilmaantuunMinun olisi pitänyt olla lastesi kummina. Kivääriä tai leijonaa en kummipojalle ole ostanut, mutta parinsadan kalastusvälineet kyllä.
Lisäksi poikasi olisi saanut ei-Echon-hyväksymää opastusta tyttöjen maailmaan
Ipadeja olen osstanut lahjaksi ainakin 5.