Luovuta siinä tapauksessa ihmeessä, hänhän ei siinä tapauksessa osaa arvostaa sitä mitä hänellä on ja haluaa itselleen sutturan.En halua luovuttaa sitä kenellekään sutturalle.
Kerran pettäjä aina pettäjä. Niin se vaan valitettavasti menee.
No voi vaikka pelätä että suutut tai loukkaantuisit turhasta. Siksi olisi parasta kun saisit kysyttyä mieheltä.Jos se on vaikka sen exä niin miksi se ei kertonut asiasta, yhteydenotosta minulle, ellei siinä ole jotain pahaa.jos se on se niin pitäisi saada mies ymmärtämään että se loukkasi minua. Ja loukkaa tuollainen salailu
Loukkaannun salailusta enemmän. Pitäisi osata puhua ja kertoa asioista suoraan.No voi vaikka pelätä että suutut tai loukkaantuisit turhasta. Siksi olisi parasta kun saisit kysyttyä mieheltä.
No ei se ole mutta se salailu on. Pitäisi voida sanoa että se ja se laittoi viestiä ja kysyi kuulumisia. Se että sen viestin jälkeen ei koske eikä pussaa, muuttuu omituiseksi, kantaa puhelinta mukana mitä ei yleensä tee. Enkä siis tiedä kuka se oli.Hetkinen.
Ei se kyllä miehen syy ole jos sen eksä paiskaa viestillä.
Se on totta, mutta eiks se kiitellyt harmaan miestä siitä, että tämä oli ottanut häneen yhteyttä?Hetkinen.
Ei se kyllä miehen syy ole jos sen eksä paiskaa viestillä.
Tätä mäkin mietin.Se on totta, mutta eiks se kiitellyt harmaan miestä siitä, että tämä oli ottanut häneen yhteyttä?
Niin tehän olette niitä parempia ihmisiä kun olette muuttuneet.Ei pidä paikkaansa.
Kaikki voivat muuttua.
Joo sillein ja siinä luki. Ihanaa kun otit yhteyttä. eli en tiedä mistään mitään. Tuon perusteella mies aloitti. Ja muuta tietoa mulla ei ole.Se on totta, mutta eiks se kiitellyt harmaan miestä siitä, että tämä oli ottanut häneen yhteyttä?
Ymmärrän hyvin, mut mieshän ei sitä tiedä, tai siis jos hän on siinä uskossa että sinä et tiedä viestittelystä. Tai jollei pitänyt asiaa mainitsemisen arvoisena. En minäkään miehelle erikseen sano jos jonkun kanssa viestittelen. Eikä mies mulle. Sit jos on joku jolla on vaikutusta johonkin tai merkitystä toiselle niin mainitaan.Loukkaannun salailusta enemmän. Pitäisi osata puhua ja kertoa asioista suoraan.
Kun oisit hoksannu et olisit vienyt puhelimen aukinaisena miehelle ja tuijottanut suoraan kysyvästi, olisi varmaan tajunnut että olisi selityksen paikka.Olisi vissiin pitänyt tutkia se puhelin. Mutta, se on jo ilkeää
Se on kyllä täälläkin nähty.En minäkään miehelle erikseen sano jos jonkun kanssa viestittelen
Sinä et kyllä näe muuta kun niitä hallusinaatioitasi.Se on kyllä täälläkin nähty.
NiinpäKun oisit hoksannu et olisit vienyt puhelimen aukinaisena miehelle ja tuijottanut suoraan kysyvästi, olisi varmaan tajunnut että olisi selityksen paikka.
Mut jälkiviisaus ei paljon auta
Niin. Ei kaikista tarvitse todellakaan raportoida mutta exät on ihan eriasia. Kyllä se joskus on sanonut jos joku vanha koulukaveri on ottanut siihen yhteyttä. Niin mitä salattavaa tässä nyt sitten on.Ymmärrän hyvin, mut mieshän ei sitä tiedä, tai siis jos hän on siinä uskossa että sinä et tiedä viestittelystä. Tai jollei pitänyt asiaa mainitsemisen arvoisena. En minäkään miehelle erikseen sano jos jonkun kanssa viestittelen. Eikä mies mulle. Sit jos on joku jolla on vaikutusta johonkin tai merkitystä toiselle niin mainitaan.
Niin no sellanen tuli mulla mieleen kyllä, että jos hän on entinen niin joku syyhän siihen on etteivät ole enää yhdessä ja mies on halunnut sinut eikä häntä?Niin. Ei kaikista tarvitse todellakaan raportoida mutta exät on ihan eriasia. Kyllä se joskus on sanonut jos joku vanha koulukaveri on ottanut siihen yhteyttä. Niin mitä salattavaa tässä nyt sitten on.
Juu on kyllä. Ja muutenkin jos on mahdollista että asiasta syntyy väärinkäsitys ni parempi etukäteen selvittää mikä meininki että luottamus säilyy. Ootteko pitkään ollut yhdessä?Niin. Ei kaikista tarvitse todellakaan raportoida mutta exät on ihan eriasia. Kyllä se joskus on sanonut jos joku vanha koulukaveri on ottanut siihen yhteyttä. Niin mitä salattavaa tässä nyt sitten on.
Mutta jos juttu on päättynyt naisen tahdosta ja miehellä vielä kirvelee se.... Mä olisin niinkun korvikeNiin no sellanen tuli mulla mieleen kyllä, että jos hän on entinen niin joku syyhän siihen on etteivät ole enää yhdessä ja mies on halunnut sinut eikä häntä?
On voinut ihan vaan kysyä ''Miten menee?'' tai muuta viatonta..toki ymmärrän että sua sattuu kun et tiedä ja olet ymmälläs, mutta ota asia puheeks ja kerrot sen miehelle niillä sanoin kun olet asian kertonut täällä meille.
Reilu 9 vuotta. Tällä hetkellä tuntuu että vaikka se olisi ollut exän viesti niin luotto on kärsinyt kun ei kertonutJuu on kyllä. Ja muutenkin jos on mahdollista että asiasta syntyy väärinkäsitys ni parempi etukäteen selvittää mikä meininki että luottamus säilyy. Ootteko pitkään ollut yhdessä?
No mutta menikö se niin?Mutta jos juttu on päättynyt naisen tahdosta ja miehellä vielä kirvelee se.... Mä olisin niinkun korvike