@Wintersun en tiedä tarkemmin mitä teidän tilanteessa on käynyt, mutta toivon, että pääsette hoidoissa eteenpäin!
Mä oon itse ajattellut lähipäivinä paljon sitä, että jos raskaus ei alkaisikaan 12 kk sisällä ja päästäisiin hoitoihin, että miten rankkaa se olisi ja jaksaisiko sitä todella. Jo tämä alle vuoden yrittäminen on ollut raskasta, vaikka ymmärrän, etten ole kokenut lähellekään sitä samaa, mitä moni muu. Tuntuu myös jotenkin epäreilulta, että suuri osa saa vauvan ihan tuosta noin vaan, ja osa joutuu maksamaan pahimmillaan isot summat siitä, että saa vauvan. Toki julkisella hoidot lienee kohtuullisissa hinnoissa, mutta oon ymmärtänyt, että lääkkeet maksaa aika paljon, ja julkisella hoitoja ei tehdä kuin rajoitettu määrä, jonka jälkeen joutuu siirtymään yksityiselle. Toki nää on vain tunteita, eikä näille oikein mitään voi.
Me jouduttiin viime yönä lähtemään sairaalaan 6 v poikani äkillisen kovan ja pitkään kestäneen vatsakivun takia. Ei pystynyt raukka edes kävelemään, piti kantaa autoon. Se meni kyllä sitten ohi eikä löytynyt mitään syytä kivulle. Nyt lepäillään kotona tänään.
Mulla itselläni pahoinvointi jatkuu ja rinnat on kipeät. Muutoin lähinnä olo, että menkat alkamassa, tai tuntemukset saman tyyppiset. Vatsaa sattuu myös. Mietin, jos meillä on joku pöpö, joka saa aikaan tätä vatsakipua ja huonoa oloa. Kun lapsikin oireilee. Kummallakaan ei ole kuumetta eikä oksentamista tms.
Jotenkin hämärää. Mä silti epäilen, että menkat alkaa nyt viikon sisällä. Jos alkaa niin varaan sitten ajan meille perusjuttujen tarkastamiseen yksityiselle. Paras testata mm. siemennesteanalyysi ja jos näkisi vähän onko mun ovulointi normaalia.